Skip to content

בכיר בעיריית מעלה אדומים ועוזרו נעצרו בחשד לסחיטה מקבלנים

הבוקר עצרו חוקרי ימ"ר ש"י 15 חשודים בחשד שסחטו מקבלנים שונים דמי חסות כתנאי להמשך עבודתם בעיר. החשודים יובאו מחר להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוקרי ימ"ר ש"י עצרו 15 חשודים בחשד שסחטו מקבלנים שונים דמי חסות, כתנאי להמשך עבודתם בעיר. החשודים יובאו להארכת מעצר

מאת אליק מאור

15 בני אדם, בתוכם בכיר בעיריית מעלה אדומים, עוזרו של הבכיר, עובד נוסף ממחלקת הביטחון בעירייה וכן עובד רשות המסים מירושלים ועוד 11 חשודים נוספים, נעצרו ביום שני על ידי ימ"ר משטרת מחוז ש"י בחשד לסחיטה. על פי החשד, הנסחטים הם קבלני בנייה וחפירות שעבדו באזור. משטרת ש"י החליטה לעצרם לאחר חקירה סמויה, שנמשכה  מספר חודשים. פרטי החקירה טרם נחשפו על ידי המשטרה. היום  (ג') יובאו החשודים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

על פי החשד, בחודשים האחרונים פעלו במעלה אדומים המעורבים המרכזיים בפרשה, מרביתם תושבי מזרח ירושלים ושטחי יהודה ושומרון, והטילו אימה ומורא על קבלני בנייה וחפירות ודרשו מהם לשלם דמי חסות. מי שסירב, מצא עצמו מאוים על ידי החשודים, ולעיתים אף נפגעו כלי העבודה של הקבלנים. 

בכירי העירייה חשודים ששיתפו פעולה עם הסוחטים תוך כדי קבלת טובות הנאה שונות. בין היתר חשודים הבכירים, כי סייעו לסוחטים להשיג אישורי כניסה למעלה אדומים. לדברי מקורות במשטרה מעורבים בפרשה כשישים בני אדם. בעת חיפוש שנערך הבוקר בבתי החשודים, נתפשו על ידי המשטרה גם רבע מיליון שקלים במזומן, מחשבים, כלי עבודה והנדסה שונים. מהמשטרה נמסר, כי צפויים מעצרים נוספים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן