Skip to content

תלמיד תיכון הפעיל רשת הימורים בבית ספרו

על פי החשד, הפעיל הצעיר (17), תלמיד תיכון בתל אביב, רשת הימורים שאפשר להמר בה על תוצאות משחקי כדורגל בסכומים של מ-200 שקלים ועד 2,000 שקלים. הצעיר שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על פי החשד, הפעיל הצעיר (17), תלמיד תיכון בתל אביב,  רשת הימורים שאפשר להמר בה על תוצאות משחקי כדורגל בסכומים של מ-200 שקלים ועד 2,000 שקלים. הצעיר שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית

מאת אליק מאור

תלמיד תיכון (17) מתל אביב נעצר לפני שלושה שבועות בחשד כי ניהל רשת הימורים לא חוקיים, שפעלה בבית ספרו. כך התיר אתמול (שני), בית המשפט השלום בתל אביב לפרסם. הצעיר שוחרר למעצר בית ותוך כך נחשף המקרה לתקשורת.

על פי החשד ניהל הצעיר את רשת ההימורים בשני ערוצים. בראשון הימרו אצלו נערים ותלמידי בית הספר בסכומים שנעו בין 200 ל-2,000 שקלים על תוצאות משחקי כדורגל שונים. ההימורים היו נרשמים בפנקס וכך גם הזכיות שהיו. בערוץ השני הפעיל הצעיר ברשת האינטרנט אתר להימורים של משחקי הכדורגל. מי שביקש להשתתף בהימורים, פנה אל הצעיר וקיבל ממנו קוד כניסה סודי לאתר. סכום הימור היה מחויב ישירות באמצעות כרטיס אשראי ובמידה שהפונה זכה, הוא פנה ישירות למנהל הרשת הצעיר  וזה היה משלם לו את הזכייה במזומן. משטרת  תל אביב חקרה יותר מ-18 חשודים עד כה.

 

1 Comment

  1. איציק ש.
    5 ביוני 2012 @ 15:39

    חבל מאוד שזה המסלול שבו הולכים הרבה בני נוער, תודות לתכנים הטלויזיונים הרדודים והערכים השליליים, הדורות הבאים מושפעים לרעה יותר ויותר, ואי אפשר לדעת מה יהיה השיא בעוד כמה שנים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן