Skip to content

רון קופמן יככב בקמפיין לרכבי רנו

לצד כוכב ערוץ הספורט רון קופמן תככב בקמפיין גם שדרנית הספורט שרון פרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לצד כוכב ערוץ הספורט רון קופמן תככב בקמפיין גם שדרנית הספורט שרון פרי

העיתונאי, מגיש ושדרן הספורט רון קופמן (53) נבחר לככב בקמפיין של מותג הרכב רנו. את הקמפיין עם קופמן תוכלו לראות בימים על המסך הקטן, בעיתונות, במגאזינים, ברשת החברתית. לצידו של קופמן תככב שדרנית הספורט שרון פרי, כתבת אתר הספורט ONE.

הקמפיין עם קופמן יושק לרגל מהלך מהפכני שעורכת חברת רנו בישראל, בתחום המכירות, שיציע לצרכן הישראלי, הטבות מיוחדות ויוצאות דופן, שלא היו עד כה בישראל, ברכישת רכב.

הקמפיין יעלה השבוע (8.6), לקראת משחקי אליפות היורו. במסגרת הקמפיין, קופמן יגלם מגיש ספורט מתלהם המדווח מהאולפן על מבצע מהפכני. האולפן ונראות הקמפיין עוצבו ברוח שידורי הספורט ובסגנון הייחודי האופייני לקופמן.

הסיסמא של הקמפיין היא: "אירוע מכירות שערורייתי".

בעבר הוביל רון קופמן את הקמפיין של משרד התקשורת המסביר על צרכנות סלולארית נבונה. קופמן הוא מגיש ופרשן בערוץ הספורט, חבר בפאנל התוכנית "יציע העיתונות", מגיש את תוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה וכותב במדורי ספורט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן