Skip to content

שמונה מיליון שקלים להפקת סדרה קומית בערוץ הראשון

רשות השידור יצאה בקול קורא למפיקים חיצוניים, להפקת קומדיית מצבים (סיטקום) במתכונת של 26 פרקים בני חצי שעה. מאת אורה עריף כץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשות השידור יצאה בקול קורא למפיקים חיצוניים, להפקת קומדיית מצבים (סיטקום) במתכונת של 26 פרקים בני חצי שעה. בבי.בי.סי נכנסו לכוננות ספיגה. זהירות, ערוץ 1 נושף לכם בגב

מאת אורה עריף כץ

על פי הודעת הרשות, היא תממן את הסדרה בהיקף של עד 250,000  שקל לכל פרק. הפנייה היא אל חברות הפקה ואל מפיקים פרטיים כאחד.

בואו לאכול איתי

אחד השינויים הבולטים לטובה בלוח המשדרים החדש של הערוץ הראשון הוא בהטמעת סדרות חדשות, ששתיים מהן מוצלחות במיוחד: הסדרה 'בוא לאכול איתי' שמשודרת מדי ערב בשעה שבע, וכן הסדרה 'שלושים שקל לשעה' של יוסי מדמוני: הפקה מקורית על עובדות קבלן העוסקות בניקיון.

לעומת זאת, הפקת קומדיית מצבים ישראלית כרוכה בלא מעט סיכון, אם לשפוט לפחות מהסדרה "נשואים פלוס" שעלתה לאחרונה בערוץ השני  ומציגה חיקוי חיוור לסדרה האמריקנית הישנה והטובה בכיכובם של מוכר הנעליים אל בנדי ורעייתו פג. החלטת רשות השידור להפיק סדרה בעלת נשימה ארוכה, של 26 פרקים, דורשת לא מעט אומץ.

שלושים שקל לשעה

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם, אמר כי ההחלטה לצאת בהפקת מקור מסוג זה היא חלק מיישום חוק רשות השידור: "הנהלת רשות השידור תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם היוצרים . אני מעריך כי בחודשים הקרובים הצופים יראו תנופה חדשה של הפקות מקור אשר יביאו לשדרוג התוכן בערוץ הראשון וטיובו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן