Skip to content

"מחנה הפראיירים" יוקם מחדש בהתנחלות אפרת

הפעילים למען שוויון בנטל בשירות בצה"ל פותחים במאבק מחודש נגד מתווה אלקין, שעלול להוביל לחקיקת גרסה נוספת של חוק טל. הפראיירים: "לא נאפשר לנתניהו ולחרדים להונות את הציבור ולחוקק "חוק אלקין". ייטלו חלק במחאה: ח"כ דוד רותם, הרב יובל שרלו, הרב אביחי רונצקי, ראש מועצת אפרת ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הפעילים למען שוויון בנטל בשירות בצה"ל פותחים במאבק מחודש נגד מתווה אלקין, שעלול להוביל לחקיקת גרסה נוספת של חוק טל. הפראיירים: "לא נאפשר לנתניהו ולחרדים להונות את הציבור. ייטלו חלק במחאה: ח"כ רותם, הרב שרלו, הרב רונצקי, ראש מועצת אפרת ועוד

מאת עמית קרטס בנין 

מחנה הפראירים, המחאה נודדת לגוש עציון (צילום: רםי מיכאלי)
מחנה הפראירים. המחאה נודדת לגוש עציון (צילום: רפי מיכאלי)

תנועת "המחנה המשותף" תקים מחר מחדש את מאהל הפראיירים, שהפך לסמל המאבק למען שירות שווה לכל, בהתנחלות אפרת בגוש עציון. במחאה על מה שראשיה מכנים "דיל אפל ההולך ונרקם בין לשכת נתניהו למפלגות החרדיות, במטרה ליצור מחדש את חוק טל ולמנוע את גיוס החרדים", מחדשת התנועה את המאבק.

המאהל יוקם בכניסה ליישוב אפרת ביום חמישי אחה"צ בשעה 18:00, תחת הכותרת "הבטחתם? תקיימו!". באירוע חגיגי במעמד חברי כנסת, רבנים וראשי היישוב, תחל החתמתם של תושבי גוש עציון על העצומה הקוראת לשוויון בנטל.

ישתתפו באירוע: ראש ועדת חוקה, ח"כ דוד רותם, חבר ועדת פלסנר, נפתלי בנט – מראשי מועצת יש"ע,  ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי, הרב יובל שרלו, ראש ישיבת פתח תקוה, הרב אביחי רונצקי, הרב הראשי של צה"ל לשעבר וראש הישיבה הגבוהה איתמר מוטי יוגב – סגן ראש המועצה האזורית מטה בנימין, יואב קיש, חבר ועדת פלסנר, עידן מילר ובועז נול, ראשי המחנה המשותף.

מילר ונול אמרו אתמול: "המאבק לשוויון בנטל הוא מאבק ערכי, ששותפים לו מרבית אזרחי מדינת ישראל. הקמת מאהל הפראיירים באפרת היא עדות לכך, כי ההתישבות ביש"ע והציונות הדתית ורבניה שותפים אמיתיים למאבק הזה וכי אין מדובר במאבק בין חילונים לדתיים או בין שמאל לימין. מדובר במאבק על דמותה הערכית והמוסרית של החברה הישראלית ועל הצורך להחזיר את ערך השירות וההקרבה למען המדינה להיות ערך מכונן, שמהווה את הדבק שמחבר את חלקי החברה הישראלית"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן