Skip to content

כמאה חרדים התפרעו בירושלים, שלושה נעצרו

החרדים חסמו את הרחוב, צעקו "שבעס" והתפרעו, ניסו למנוע ממכוניות לעבור. מולם הפגינו תושבים ממוסררה, מרצ וישראל חופשית. מירב כהן ממועצת העיר ירושלים: אם המשטרה לא תמנע את חסימת הרחוב, בשבוע הבא אני וחבריי נהיה כאן על מנת למנוע פיזית את החסימה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החרדים חסמו את הרחוב, צעקו "שבעס" והתפרעו, ניסו למנוע ממכוניות לעבור. מולם הפגינו תושבים ממוסררה, מרצ וישראל חופשית. מירב כהן ממועצת העיר ירושלים: אם המשטרה לא תמנע את חסימת הרחוב, בשבוע הבא אני וחבריי נהיה כאן על מנת למנוע פיזית את החסימה 

מאת אליק מאור 

משטרת ישראל עצרה היום (שבת) אחר הצהריים שלושה חרדים, ששיבשו את התנועה וניסו לחסום את הכביש ברחוב הנביאים, ליד שכונת מאה שערים בירושלים. החרדים, כמאה במספר, ניסו למנוע מהמכוניות לעבור בצעקות "שבעס" ובחסימת הכביש בגופם. 

מולם התייצבו כמה עשרות תושבים משכונת מוסררה וכן פעילי "מרצ" ו"ישראל חופשית", שהגיעו לערוך משמרת מחאה, לאחר שבשבתות שחלפו, הניסיון לחסום את הרחוב על ידי חרדים חזר על עצמו. כוח משטרה חצץ בין הצדדים. אנשי מוסררה הגיבו בשירת "ירושלים של זהב", לצעקות ה"שבעס" של החרדים.

חברת מועצת עיריית ירושלים, מירב כהן, הגיעה למקום עם פעילי סיעת התעוררות במועצה וציינה, כי היא וחבריה הגיעו למקום, כדי "לוודא שמשטרת ירושלים עושה את עבודתה ומאפשרת בפועל מעבר מכוניות". כהן הצהירה, כי אם משטרת ישראל לא תעשה את המוטל עליה, הרי שבשבוע הבא היא ורבים מחבריה יתייצבו ברחוב לוודא שהחרדים לא יחסמו אותו שוב.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן