Skip to content

האמנים בצל האמנות בשמש

מרסי תהיה בשנת 2013 בירת התרבות של אירופה. תואר מחייב ולא ניתן לעיר בלי סיבה. שכן מתחת לערימות ההזנחה יש אמנות ותרבות, והרבה. דוגמה אחת היא יריד האמנות שנערך בחצר ארמון הלונגשון מאת: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת) 200 אמנים התאספו בחצר ארמון הלונגשון במרכז העיר מרסי כדי להציג את יצירותיהם. האומנים, מכל רחבי המחוז הרחב (Provence, Alpes, Cote D'azure) בנו את ביתניהם, בחצר גן הפסלים המרהיב […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרסי תהיה בשנת 2013 בירת התרבות של אירופה. תואר מחייב ולא ניתן לעיר בלי סיבה. שכן מתחת לערימות ההזנחה יש אמנות ותרבות, והרבה. דוגמה אחת היא יריד האמנות שנערך בחצר ארמון הלונגשון

מאת: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת)

תופסים שמש - צילום: עמית מנלזון

200 אמנים התאספו בחצר ארמון הלונגשון במרכז העיר מרסי כדי להציג את יצירותיהם. האומנים, מכל רחבי המחוז הרחב (Provence, Alpes, Cote D'azure) בנו את ביתניהם, בחצר גן הפסלים המרהיב של הארמון ששימש בעבר כמשרדי מערכת ניהול המים של העיר מרסי, והיום מכיל שני מוזיאונים (אומנות וטבע).

עכברב - תמונה מסדרת העכבר - צילום: עמית מנדלזון

בתערוכה מציגים פסלים בקרמיקה, חימר, ברונזה, עץ ואבן, ציירים קלאסיים (סגנון פרובנסלי, תיירותי משהו) אבל גם הרבה מעבר לזה. וכמובן צלמים.

חיי הכפר - קולאז' - צילום עמית מנדלזון

האירוע נפתח על ידי יד ימינו של ראש עירית מרסי ומועמד המפלגה הגוליסטית לבית הנבחרים רנו מוסלייה (הבחירות למחרת, כך שלא מפליא שהנ"ל החליט להופיע ולגרד קצת קולות).

האמנים התמקמות להם בצל העצים, והמבקרים טילו בשמש בין העבודות.

כל התמונות:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן