Skip to content

ח"כ איוב קרא ל"מגפון": "כבר עתה מתבצע סיוע הומניטרי לאזרחים סורים, בהסכמת הממשלה"

כבר בימים אלה ישנם "כמה גורמים וארגונים שנמצאים בשטח ומעבירים מזון וסיוע הומניטרי אחר, בלי פרסום", אומר ח"כ איוב קרא ל"מגפון". לדבריו, הגיעו אליו חומרים וצילומים המעידים על חשד כבד לשימוש בנשק כימי על ידי המשטר הסורי. "רק אתמול היו עננים שחורים וכבדים בשמי חמה, שהאופוזיציה טוענת כי היו נשק כימי", אמר ח"כ קרא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כבר בימים אלה ישנם "כמה גורמים וארגונים שנמצאים בשטח ומעבירים מזון וסיוע הומניטרי אחר, בלי פרסום", אומר ח"כ איוב קרא ל"מגפון". לדבריו, הגיעו אליו חומרים וצילומים המעידים על חשד כבד לשימוש בנשק כימי על ידי המשטר הסורי. "רק אתמול היו עננים שחורים וכבדים בשמי חמה, שהאופוזיציה טוענת כי היו נשק כימי", אמר ח"כ קרא

 מאת צבי זינגר

"פעולות סיוע הומניטאריות מתבצעות כבר בימים אלה, לאוכלוסיה האזרחית בסוריה, בידיעתה ובהסכמתה של הממשלה. גם בממשלה מבינים כי מדובר ברצח עם ובמחזות מזעזעים, שאי אפשר להיות אדיש מולם". כך אמר אמש ל"מגפון" ח"כ איוב קרא.

איוב קרא: "ישראל מוכנה לקלוט פצועים". (צילום: אתר הכנסת)
איוב קרא: "ישראל מוכנה לקלוט פצועים". (צילום: אתר הכנסת)

זאת, בעקבות הפרסומים על כך, שבמפגש סגור של העדה הדרוזית שהתקיים אתמול ברמת הגולן, אמר ח"כ קרא, כי ישראל מוכנה לקלוט פצועים שיפונו מסוריה  ומוכנה גם להטיס רופאים לירדן כדי לטפל בפצועים מקרב האוכלוסיה האזרחית ולסייע לילדים ותינוקות שמשפחותיהם נרצחו.

ח"כ קרא מעורב זה זמן רב במתרחש בסוריה. עוד בתחילת חודש מרץ פורסם לראשונה ב"מגפון" על מפגש תיווך שיזם ח"כ איוב קרא בלשכתו בכנסת, בין שגריר רוסיה בישראל לבין נציגים דרוזים, שמקורבים לאופוזיציה הסורית.

ח"כ קרא סיפר עוד ל"מגפון", כי העביר הצעות לסיוע בעיקר לגורמי האופוזיציה בסוריה. "לשלטון אין בעיה לטפל בנפגעים שלו", אמר. לדבריו, כבר עתה ישנם "כמה גורמים וארגונים שנמצאים בשטח ומעבירים מזון וסיוע הומניטרי אחר, בלי פרסום". קרא הדגיש שוב ושוב, כי "מדובר בסיוע הומניטרי בלבד".

קרא סיפר עוד, כי הגיעו אליו חומרים וצילומים המעידים על חשד כבד לשימוש בנשק כימי על ידי המשטר הסורי. "אתמול היו עננים שחורים וכבדים בשמי חמה, שהאופוזיציה טוענת כי היו נשק כימי", אמר ח"כ קרא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן