Skip to content

אל על: חבילות אטרקטיביות לאולימפיאדה לחברי מועדון הנוסע המתמיד

אל על מציעה לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה חבילות אטרקטיביות לאולימפיאדה. החבילות הן בשיתוף פעולה עם איסתא ספורט. בשלב מאוחר יותר תציע אל על לנוסעים שאינם חברי מועדון, שיגלשו בדף הפייסבוק שלה – חבילות ומבצעים אטרקטיביים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החבילות הן בשיתוף פעולה עם איסתא ספורט. בשלב מאוחר יותר תציע אל על לנוסעים שאינם חברי מועדון ויגלשו בדף הפייסבוק שלה – חבילות ומבצעים אטרקטיביים

מאת עמי אטינגר

אל על, המובילה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, מציעה לחברי מועדון הנוסע המתמיד שלה, בשיתוף פעולה עם איסתא ספורט, חבילות לאולימפיאדה במחיר מיוחד ובהנחות בלעדיות של החל מ- 200 ליש"ט לזוג נוסעים.

החבילות המוצעות לחברי מועדון הנוסע המתמיד:

חבילת אירועי הפתיחה – טיסה+4 לילות במלון 3 כוכבים (Holiday inn express, אוPremier inn Kensington) בין התאריכים: 27-31 ביולי, 6 אירועי מוקדמות לבחירה – מחיר לאדם בחדר זוגי החל מ-1,899 ליש"ט- הנחה של 200 ליש"ט לזוג נוסעים.

חבילת אירועי השיא – טיסה+4 לילות במלון 3 כוכבים (Holiday inn express או Premier inn Kensington) בין התאריכים: 31 ביולי – 5 באוגוסט, 8 אירועי מוקדמות לבחירה – מחיר לאדם בחדר זוגי החל מ-2,450 ליש"ט- הנחה של 300 ליש"ט לזוג נוסעים.

חבילת אירועי הגמר – טיסה+4 לילות במלון 3 כוכבים (Holiday inn express או Premier inn Kensington) בין התאריכים: 9-13 באוגוסט, 8 אירועי גמר לבחירה – מחיר לאדם בחדר זוגי החל מ-2,450 ליש"ט- הנחה של 300 ליש"ט לזוג נוסעים.

בשלב מאוחר יותר תציע אל על לנוסעים, שאינם חברי מועדון הנוסע המתמיד, שיגלשו בדף הפייסבוק של אל על חבילות ומבצעים אטרקטיביים.

ברכות לחברי המשלחת

במשך המשחקים האולימפיים יציע דף הפייסבוק של אל על פעילות לגולשים סביב האולימפיאדה במסגרתה תושק אפליקציית ברכות מיוחדת, שבה יוזמנו הגולשים לכתוב ברכות לספורטאים הישראלים. הברכה המרגשת ביותר תזכה את המשתתף הנבחר בחבילה זוגית לאולימפיאדה מתנת אל על ואיסתא ספורט

יוקרנו משחקים במטוסים

בכל תקופת האולימפיאדה יוקרנו מידי יום בכל הטיסות תקצירים מעודכנים של האירועים הבולטים מהמשחקים האולימפיים מ-24 השעות שחלפו עד מועד הטיסה. בנוסף, יעוצב טרקלין אל על בנתב"ג ברוח המשחקים האולימפיים ואנשי צוות דיילי הקרקע והאוויר של אל על יענדו סיכת דש מיוחדת של הוועד האולימפי ואל על.

"אל על גאה להיות המובילה הרשמית של משלחת ישראל לאולימפיאדה בלונדון. ההיסטוריה של אל על וישראל שזורה יחדיו לאורך השנים ואנו גאים להוביל את הספורטאים הישראליים בדרך לציון היסטורי נוסף. אל על חרטה על דגלה את ערך המצוינות, כך שהשייכות והשותפות למשלחת הספורטאים לאולימפיאדה השואפת למצוינות ולהישגיות היא טבעית. אל על מעודדת ומאחלת הצלחה לכל חברי המשלחת ואנו בטוחים שהם יביאו גאווה וכבוד למדינת ישראל", אומר אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן