Skip to content

בחירת העורכת: קראתם תיק טוב לאחרונה?

עיון בספרים שמצויים בספרייה שלי, כמו גם של כל אחד מאיתנו, יכול ללמד רבות על בעלת הספרייה. בין הספרים הרבים שמכילה הספרייה מתחבאים להם כמה וכמה ספרים שאנו אוהבים במיוחד או שקשורים לזיכרון או לאירוע מכוננים. אנו רוכשים ספרים לאורך כל השנה, אולם שבוע הספר, שהיום הוא יומו האחרון, הוא החגיגה הגדולה של אוהבי הקריאה: […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עיון בספרים שמצויים בספרייה שלי, כמו גם של כל אחד מאיתנו, יכול ללמד רבות על בעלת הספרייה. בין הספרים הרבים שמכילה הספרייה מתחבאים להם כמה וכמה ספרים שאנו אוהבים במיוחד או שקשורים לזיכרון או לאירוע מכוננים. אנו רוכשים ספרים לאורך כל השנה, אולם שבוע הספר, שהיום הוא יומו האחרון, הוא החגיגה הגדולה של אוהבי הקריאה: ריכוז של כותרים חדשים, קלאסיקות ורבי מכר בו זמנית ותחת קורת גג אחת ומפגשים בלתי אמצעיים עם סופרים ומשוררים. בעידן שבו הולכים ומתרבים הספרים האלקטרוניים, שום דבר לא ישווה לריח שעולה באפי עם התחלת קריאתו של ספר חדש או ליכולת (אל תגלו לאף אחד) לקפל את דפי הספר (לעשות "אוזן") על מנת לסמן לעצמי היכן הפסקתי לקרוא.

Rókki book bag

קרו לי הרבה חוויות הזויות עם ספרים, אבל לפני כשנתיים היתה אחת שעלתה על כולן. הספר "לרקוד, לרקוד, לרקוד" של הרוקי מורקמי, עוד יותר הזוי מהרגיל אצלו, בא לי בדיוק בתקופה הזויה משלי, וכך שקעתי לי בספר, מרגישה כאילו זה אך המשך טבעי של המציאות. כל כך התחברתי לתיאוריו של מורקמי, עד שתוך כדי קריאה כשהייתי בערך בעמוד 83, עלתה בי מחשבה מוזרה: "הלוא רצית לקרוא את הספר החדש של מורקמי וגם קנית אותו", כך חשבתי לעצמי "ועכשיו יש לך זמן, אז למה לעזאזל את לא קוראת אותו?" תכף ומייד סגרתי את הספר וחיפשתי בערך דקה את (אותו) הספר, עד שקלטתי שהוא לצידי ואני כבר קוראת אותו בשקיקה… חוויה סוריאליסטית לחלוטין. אל תנסו אותה בבית.

Rókki book bagלינדה סינקייביץ' (Linda K. Sienkiewicz) רוכשת ספרים חדשים וישנים בחנויות יד שנייה ובשווקים והופכת אותם לתיקי קלאץ', ארנקים ותיקי ערב עם רצועה. תיקים איכותיים יפים ומהודרים, תיקים ייחודיים וידידותיים לסביבה. לפני כשנתיים פנתה לסינקייביץ' חברתה הטובה, סופרת שרומן היסטורי שלה יצא לאור, בבקשה לעצב לה תיק מכריכת הספר. סינקייביץ' נענתה לאתגר ולאחר כמה ניסיונות עיצבה עבורה תיק. התיק זכה להצלחה רבה הן בשל הגימיק והן בשל החשיבה על הפרטים הקטנים: מקום ייעודי לכרטיסי אשראי, לכלי איפור ולטלפון נייד. מאז מציעה סינקייביץ' תיקי ספרים תחת המותג Rókki handbags.

Rókki book bag

לקוחות Rókki handbags תחלקים לשני סוגים עיקריים: אלה שמעוניינים באמירה ספרותית כלשהי ולכן מבקשים כריכה מסוימת, כמו הביוגרפיה של אודרי הפבורן או ספרי ג'יין אוסטן ואלה שמעוניינים בצד האופנתי של התיקים ומחפשים שילובי צבעים מסוימים. לעתים אף שולחים אל סינקייביץ' ספר מסוים על מנת שתכין מהכריכה שלו תיק ערב ייחודי. סינקייביץ' מוכרת את תיקיה באמצעות חנות באתר Esty ומחיריהם נעים בין 36-68$.


Rókki book bag

האמרה "אל תסתכל בקנקן אלא (רק) במה שיש בו" לא תופסת לגבי התיקים של המעצבת לינדה סינקייביץ'.

Rókki book bag

הצילומים באדיבות לינדה סינקייביץ', Rókki handbags.

* * *

בחירת העורכת: מדור קטן, נושאים גדולים

 * * *

אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטר, הצטרפו אלינו בפייסבוק

mega-ofna עדכוני אופנה בטוויטרfacebook-fanpage-megafon-fashion

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן