Skip to content

מכבידנט תספק שירותי בריאות שיניים למתנדבי השירות הלאומי

הטיפולים במימון שש עמותות שמרכזות את הפעילות מול 12,000 מתנדבי שירות לאומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכבידנט מרחיבה את הפעילות בשוק המוסדי להענקת טיפולי שיניים למבוגרים והגיעה להסכם עם 6 עמותות למתנדבי שירות לאומי. מדובר בכ-12,000 מטופלים חדשים, כולם מתנדבים בשירות הלאומי, שיזכו מעתה לטפל בבריאות השיניים שלהם במרפאות מכבידנט ברחבי הארץ.

במסגרת ההסכם תעניק מכבידנט טיפולי שיניים, במימון העמותות לכ- 12,000 מתנדבים בשירות לאומי ברחבי הארץ. העמותות החברות בפרויקט הינן: האגודה להתנדבות, אלומה/בת עמי, עמותת שלומית, עמותת עמינדב, עמותה לשוויון חברתי ועמותת ש"ל – שירות לאומי. מתנדבים בשירות לאומי מוגדרים ככאלו שקיבלו דחייה או פטור מטעמי בריאות או מצפון מחובת שירות ביטחון ומשרתים בהתנדבות שלא בשכר.

ד"ר מוטי סייפן, מנכ"ל מכבידנט: " מכבידנט מברכת את 6 העמותות המטפלות במתנדבים בשירות לאומי לרגל החתימה על ההסכם לקבלת שירותים במרפאות הרשת. מעתה, יוכלו גם אלפי מתנדבי השירות הלאומי ליהנות מרפואת שיניים איכותית ומקצועית.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי – לאומי, שר – שלום ג'רבי: "בתקופה זו בה המתנדבים תורמים מעצמם לחברה, אני רואה חובה לסייע להם ולפעול לרווחתם. אנו שמחים וגאים על כך שניתנה בידנו הזכות להמשיך ולשפר את תנאי שירותם של המתנדבים, התורמים רבות לטובת הקהילה, החברה ומדינת ישראל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן