Skip to content

נפרדים מרמי ומקבלים את בנאי ב- The voice

צוות המנטורים של התכנית  The Voice נפרד מרמי קליינשטיין לטובת שניים: חברי להקת משינה יובל בנאי ושלומי ברכה, שיישבו על כסא אחד (אל תשאלו אותנו איך). הצמד יצטרף אל המנטורים הותיקים שרית חדד, שלומי שבת ואביב גפן מאת אורה עריף כץ . 'כוכב נולד' של קשת תרד בשלהי הקיץ, אבל לא לדאוג. ברשת כבר מכינים את […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות המנטורים של התכנית  The Voice נפרד מרמי קליינשטיין לטובת שניים: חברי להקת משינה יובל בנאי ושלומי ברכה, שיישבו על כסא אחד (אל תשאלו אותנו איך). הצמד יצטרף אל המנטורים הותיקים שרית חדד, שלומי שבת ואביב גפן

מאת אורה עריף כץ

. 'כוכב נולד' של קשת תרד בשלהי הקיץ, אבל לא לדאוג. ברשת כבר מכינים את תחליף פצצת הרייטינג המזמרת. העונה השנייה של  The Voice צפויה  לעלות לשידור במהלך החודשים הקרובים, לאחר שהעונה הראשונה השיגה רייטינג ממוצע של 34.9% בקרב משקי בית יהודיים.

מיד אחרי ה'אני מתעלפת' ו'וואו, איזו מקסימה' של מירי מסיקה, נשמע איך המנטורים של התכנית המתחרה מלהטטים בשדה חידושי הלשון כדי לתאר את התרגשותם-התפעמותם-איבוד עשתונותיהם- מן הכישרונות החד-פעמיים ששוזף המרקע יחד עם כל עמישראל.

כתכנית בידור-ריאליטי יש להניח שהמפיקים מצפים מיובל בנאי ושלומי ברכה לקצת יותר משיפוט  כישורי הזמרה של המתמודדים. יהיה להם קצת יותר צפוף מאשר לצמד גפן-קליינשטיין, אבל  דאחקות ועקיצות הדדיות יתקבלו בוודאי בברכה על ידי ההפקה. לא בכדי הגה יוצר הפורמט מהולנד, ג'ון דה מול, את רעיון הכסא המשותף.

 בהפקת התכנית תירצו את עזיבתו של קליינשטיין ב"לוח זמנים עמוס במיוחד אשר כולל הוצאת תקליט חדש ויציאה לסיבוב הופעות אינטנסיבי".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן