Skip to content

הטרנד נכנס איתך למיטה

החורף הזה הולך להיות חם במיוחד בחדר המיטות. מאת מאי סבג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנסי מותניים, חשפי ישבן וירך, הגדילי מחשופך ובחרי מי את רוצה להיות בחדר המיטות החורף 

מאת מאי סבג

החורף הזה הולך להיות חם במיוחד בחדר המיטות, ולכן ערכנו עבורכם מספר הצעות מעניינות במיוחד כדי לשדרג את הסטייל גם שם. המקום הכי אינטימי יכול להיות המקום בו אפשר להתחיל קצת להעיז, להשקיע ולדפוק הופעה. אין דבר יותר מספק מלהרגיש סקסית, יפה ונחשקת לא רק בשביל הגבר (או האשה) שלך, אלא בעיקר בשביל עצמך. אז קדימה, שנסי מותניים, חשפי ישבן וירך, הגדילי מחשופך ובחרי מי את רוצה להיות בחדר המיטות בחורף הזה.

המראה הרומנטי והנחשק

אחד הטרנדים שמאפיינים את החורף הזה הוא תחרה. ואלו מבינינו שאוהבות את המראה הרך והרומנטי, עם נגיעות קלות של תעוזה, יכולות לשים על עצמן מחוך הורס בסגנון וינטאג', להתעטף בחלוק תואם, ולהוסיף צמיד בצבע nude ועקבי תחרה מהממים. דרך בטוחה להרגיש נחשקת ויפה, גם אם את לבד בבית.

המראה הרומנטי בחדר המיטות
המראה הרומנטי – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה

המראה הפלרטטני והנוח

הנה דוגמא מצוינת לאיך להרגיש סקסית ופלרטטנית אבל עדיין נוח ונעים. בגד גוף ממשי, עקבים הורסים מעץ בצבע nude, צמיד זהב וכמובן שפתון אדום שמשלים מראה פלרטטני במיוחד.

המראה הפלרטטני בחדר המיטות

 

המראה הפלרטטני – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה

המראה החייתי והנועז

אלו מבינינו שלא מפחדות להעז ומתחברות לטרנד החורפי במיוחד הזה – הדפסי חיות, מוזמנות להתאים לעצמן בגד גוף חייתי במיוחד עם עקבים בצבע טורקיז מקטיפה, שרשרת תואמת, ואם את כבר בעניין של פלרטוטים אפשר גם להוסיף כפפות תחרה.

המראה החייתי בחדר המיטות
המראה החייתי – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה

המראה הקלאסי והאלגנטי

הנשים העובדות שבינינו שאין להן יותר מדי זמן, ואוהבות את המראה האלגנטי, יכולות להתאים לעצמן סט של תחתונים וחזיה בצבע בורדו טרנדי, עקבים עם הדפס חייתי ועגילי אמרלד שהולכים מצוין עם הכל.

המראה הקלאסי בחדר המיטות
המראה הקלאסי – לפרטים באתר פוליבור הקליקו על התמונה

לסיכום, היו יצירתיים ואל תפחדו להעיז במקומות הכי לא צפויים והכי אישיים, בעיקר כשמדובר בדברים הקטנים. בסופו של דבר מה שחשוב זה לקבל את עצמך ואת גופך והכי חשוב – להרגיש טוב.

1 Comment

  1. ענת
    15 בפברואר 2012 @ 15:32

    מתה על ויקטוריה'ס סיקרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן