Skip to content

מיצובישי מציגה Plug-in Hybrid 4X4

מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין היברידי הוא בפיתוח ייחודי שיאפשר מצבי נסיעה שונים, חיסכון עצום בדלק וטווח נסיעה של כ- 800 ק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיצובישי אאוטלנדר פלאג-אין היברידי הוא בפיתוח ייחודי שיאפשר מצבי נסיעה שונים, חיסכון עצום בדלק וטווח נסיעה של כ- 800 ק"מ

מיצובישי מוטורס ממשיכה את האסטרטגיה הירוקה הגלובאלית שלה ותציג בבכורה עולמית בתערוכת פריז הקרובה אאוטלנדר פלאג-אין היברידי. הדגם החדש שיחלוק את הפלטפורמה עם הדור החדש של האאוטלנדר הינו החשיפה הראשונה של מערכות הנעה של מיצובישי בשנים הקרובות – הנעה היברידית, המשלבת מנועים חשמליים עם מנוע בעירה פנימית.

כיצרנית מובילה בפיתוח הנעה חשמלית, מיצובישי הינה גם הראשונה שמפתחת מלכתחילה שתי גרסאות הנעה לפלטפורמה ייעודית אחת – גרסת בנזין לצד גרסה בעלת הנעה פלאג-אין היברידית. זאת מתוך ראית הנולד מבחינת דרישות השוק לרכב פנאי-שטח מתקדם, אשר מציע גם חלופה ירוקה וחסכונית בדלק. בנוסף, מיצובישי משלבת תחום התמחות נוסף שלה בדגם החדש, והוא יהיה ראשון שיוצע עם הנעה כפולה קבועה.

שילוב בין הנעה חשמלית קדמית, הנעה חשמלית אחורית ומנוע בעירה קדמי יאפשר נסיעה בשלושה מצבים שונים ובהם: נסיעה חשמלית 'טהורה', נסיעה חשמלית הנתמכת במנוע הבעירה ונסיעה 'רגילה' הנתמכת בהנעה החשמלית. השילוב בין מצבי הנסיעה השונים יביא לחיסכון עצום בדלק וטווח נסיעה של כ-800 ק"מ.

תחילת השיווק האירופי של האאוטלנדר פלאג-אין ההיברידי צפוי במהלך 2013.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן