Skip to content

ריבלין: "אופטימי ביחס לעתיד היחסים בין מצרים לישראל"

יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, אמר בפגישה עם שגריר פורטוגל כי השלום עם ישראל ימשיך להיות אינטרס אסטרטגי למצרים תחת כל נשיא שייבחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, אמר בפגישה עם שגריר פורטוגל כי השלום עם ישראל ימשיך להיות אינטרס אסטרטגי למצרים תחת כל נשיא שייבחר

מאת צבי זינגר

"בעיות הפנים במצרים לא יאפשרו את ביטול הסכם השלום עם ישראל", כך מעריך בצהרים יו"ר הכנסת בפגישה עם שגריר פורטוגל מִיגואֶל דֶה אַלמֵיידה אֶסוסה.

יו"ר הכנסת ושגריר פורטוגל. (צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת)

״אני אופטימי ביחס לעתיד היחסים בין מצרים לישראל״, אמר ריבלין. ״כל נשיא שייבחר במצרים מבין את האחריות הרובצת עליו לפתור את בעיות הפנים ולשקם את הכלכלה המצרית לטובת האזרחים. לשם כך, עליו לשמר את השלום ולהמשיך את שיתוף הפעולה עם אירופה וארצות הברית. השלום עם ישראל, גם אם באווירה קרירה, ימשיך להיות אינטרס אסטרטגי של מצרים תחת כל נשיא".

ריבלין הוסיף, כי "מצרים עוברת שינוי אמיתי. ראיתי את התורים הארוכים של אזרחי מצרים בדרך לקלפיות. בעיניהם לא היה מניע של פחד מהתנכלות או תמורה כספית, אלא רצון אמיתי להשפיע על מהלך חייהם. זוהי דמוקרטיה בפעולה, ובהחלט אות כבוד לעם המצרי. הדבר מצביע על אווירה אחרת, דמוקרטית יותר, במצרים. אני מקווה שהיוזמה לקיום דיאלוג עם הפרלמנט המצרי תחודש לאחר שייבחר הפרלמנט מחדש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן