Skip to content

מפקד חדש לשייטת 13

בטקס שהתקיים אתמול במעמד מפקד חיל-הים, אלוף רם רוטברג, בבסיס השייטת בעתלית, קיבל אל"ם ר' את הפיקוד על הקומנדו הימי מידיו של אל"ם ש'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטקס שהתקיים אתמול במעמד מפקד חיל-הים, אלוף רם רוטברג, בבסיס השייטת בעתלית, קיבל אל"ם ר' את הפיקוד על הקומנדו הימי מידיו של אל"ם ש'

מאת אליק מאור

טקס חילופי מפקדים בשייטת (צילום: דובר צה"ל)
טקס חילופי מפקדים בשייטת (צילום: דובר צה"ל)

חילופי מפקדים בשייטת 13. אל"מ ר. הנו מפקדה החדש של יחידת הקומנדו הימי. בטקס אשר התקיים אתמול במעמד מפקד חיל-הים, אלוף רם רוטברג, בבסיס השייטת בעתלית, קיבל אל"ם ר' את הפיקוד על היחידה מידיו של אל"ם ש', שכיהן בתפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות ועתיד לצאת ללימודים.

בשנים שבהן פיקד על השייטת, הוביל אל"מ ש' עשרות מבצעים, רובם המכריע חשאיים, באיכות ובכמות משמעותיות יותר מבעבר, והרחק מגבולות ישראל. אל"מ ר' התגייס לשייטת בשנת 1990 ומילא שורה של תפקידים ביחידה, כמו מפקד צוות ומפל"ג לוחמים, כמפקד סיירת, מג"ד בחטיבה סדירה, מח"ט מילואים ומח"ט סדיר.

מפקד חיל-הים, אלוף רם רוטברג, אמר בטקס: "חיל-הים נדרש היום להגיע לכל מקום בו הרוע מאיים על ביטחונם ושלומם של אזרחי מדינת ישראל. אתם, לוחמי השייטת, עשיתם זאת בשילוב עם כלל יחידות צה"ל וזרועות הביטחון ולחמתם היטב לצד לוחמי הצוללות, כלי הבט"ש וספינות הטילים". "אין משימה שלא נרתמתם לבצעה ואין הזדמנות או אויב שחמקו מבין זרועותיכם", הוא ציין.

טקס חילופי מפקדים בשייטת 13 


1 Comment

  1. אריה סולומון
    24 ביוני 2012 @ 10:10

    ברכת כל הכבוד,
    הסיבה שאני פונה אליכם היא היאוש בחיפושי לכתובת נכונה לפנות בקשר להמצאה חדשה שלי בנושא השחיה.
    על שמי רשומים כ- 145 המצאות בתחומים שונים.
    ההמצאה החדשה שבהכנה לרישום, עונה על החסר במה שנמצא בשימוש היום אצלכם ובשוק האזרחי. מאחר
    ואני רואה במוצר אתרון בתפקוד הלוחם הימי, אני מבקש מכם הפניה לכתובת הנכונה כדי להציג את הנושא.
    תודה. ariehsolomon/com 0523243855 אריה סולומון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן