Skip to content

הוארכה ההתקשרות בין אשת טורס למוסד לביטוח לאומי

  המוסד לביטוח לאומי האריך את ההתקשרות עם קבוצת התיירות אשת טורס לנופשים רפואיים לנפגעי פעולות האיבה. היקף הפעילות השנתית עומד על שני מיליון שקלים. נכי צה"ל נאבקים באחרונה על שימור זכאותם לטיפולים  מאת עירית רוזנבלום ועדת המכרזים של הביטוח הלאומי אישרה השבוע את הארכת ההתקשרות מול קבוצת התיירות אשת טורס למתן שירותי אירוח וחמי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

המוסד לביטוח לאומי האריך את ההתקשרות עם קבוצת התיירות אשת טורס לנופשים רפואיים לנפגעי פעולות האיבה. היקף הפעילות השנתית עומד על שני מיליון שקלים. נכי צה"ל נאבקים באחרונה על שימור זכאותם לטיפולים 

מאת עירית רוזנבלום

ועדת המכרזים של הביטוח הלאומי אישרה השבוע את הארכת ההתקשרות מול קבוצת התיירות אשת טורס למתן שירותי אירוח וחמי מרפא לנפגעי פעולות האיבה עד לסוף שנת 2012.

מדובר במתן שירותים למאות נכים ובהיקף פעילות שנתי המוערך בשני מיליון שקלים. נפגעי פעולות האיבה זכאים על פי ההסכם, לשהייה בבתי מלון וכן לטיפולים רפואיים במסגרת הנופש.

לאשת טורס ניסיון רב באספקת נופשים טיפוליים ורפואיים לנכים ועד לאחרונה עבדה מול אגף השיקום של משרד הביטחון וטיפלה בעשרות אלפי נכי צה"ל בישראל.

לדברי מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, "הארכת ההתקשרות מול הביטוח הלאומי מוכיחה את שביעות הרצות מהשירות המצוין שמספקת אשת טורס לציבור הנכים בישראל".

הארכת החוזה מול נכי הביטוח הלאומי מתקיימת על רקע מחאת נכי צה"ל בחודש האחרון, הטוענים כי תנאיהם ויכולתם לממש זכאותם לטיפולי מרפא נפגעו קשות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן