Skip to content

קמפיין ב-CNN: "ישראל הירוקה"

ישראל רוצה להצטייר בעולם כמדינה מתקדמת וירוקה ולשם כך היא יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בינלאומי ברשת CNN. הקמפיין עלה לאוויר היום, עם פתיחת כנס האו"ם להגנת כדור הארץ בריו דה ז'נרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ישראל רוצה להצטייר בעולם כמדינה מתקדמת וירוקה ולשם כך היא יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בינלאומי ברשת CNN. הקמפיין עלה לאוויר היום, עם פתיחת כנס האו"ם להגנת כדור הארץ בריו דה ז'נרו

מאת צבי זינגר

מדינת ישראל יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בינ"ל ברשת CNN  למיתוגה כמדינה פורצת דרך בתחום "הטכנולוגיה הירוקה". הקמפיין הוא יוזמה משותפת של מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד החוץ. זוהי הפעם הראשונה שמדינת ישראל יוצאת בקמפיין מיתוגי בינ"ל מסוג זה.

הקמפיין עלה לאוויר היום, עם פתיחתו של כנס האו"ם ריו+20 בריו דה ז'נרו להגנת כדור הארץ. ועידת ריו היא הגדולה מסוגה בעולם, בהשתתפות כ-50,000 איש. את ישראל מייצגת משלחת של כ-70 איש, מהממשלה, מהשוק הפרטי ומהמגזר השלישי, בראשות השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח היום עם השר ארדן והודה לו על הפעולות הרבות שמשרדו עושה לקידום סדר יום סביבתי ומיצוב ישראל כמדינה מובילה בטכנולוגיות ירוקות.

במסגרת הקמפיין ישודרו תשדירי פרסומת ל"ישראל הירוקה" בצמוד למבזקי תחזית מזג האוויר ברשת CNN INTERNATIONAL במהלך השבועיים הקרובים. התשדירים מדגישים את העובדה שישראל היא מדינה מובילה בתחום טכנולוגיות הסביבה ופיתוחים ישראליים נמצאים בשימוש בכל העולם. בין היתר, ישראל היא המדינה המובילה בעולם בהתפלת מים כאשר 40% ממי השתייה בישראל הם מים מותפלים. כמו כן, ישראל מובילה בשימוש חוזר במים – 70% ממי הביוב בישראל ממוחזרים ונעשה בהם שימוש בענפי החקלאות השונים לאחר טיפול מיוחד.

לדברי ראש הממשלה, "ישראל מעמידה לרשות העולם את הטכנולוגיות הירוקות פורצות הדרך שפותחו בה. מטרת הקמפיין להציג לעולם את היכולות האדירות של ישראל בתחום הטכנולוגיות הירוקות". השר להגנת הסביבה גלעד ארדן אמר: "לישראל יש את הפתרונות לאתגרים הניצבים כיום בפני העולם, כגון מחסור במים ובמזון. הקמפיין מעלה את ישראל לתודעה הבינלאומית כמובילה עולמית בחדשנות ירוקה".

ממשרד החוץ נמסר, כי המשרד פועל לחיזוק מרכיב האג׳נדות הגלובליות במדיניות החוץ הישראלית, ומדיניות זו באה לידי ביטוי גם במעורבות העמוקה בוועידות כגון ריו+20. ישראל שואפת לחלוק את הידע, הניסיון, הטכנולוגיה והחדשנות שלה עם העולם המתפתח, ברוח של שכנות טובה וידידות, וגם ככלי מדיני אסטרטגי בהתאם ליעדי מדיניות החוץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן