Skip to content

אינפיניטי עוברת לדבר סינית

אינפיניטי היפנית מעבירה את המטה הבינלאומי שלה להונג-קונג ולא רק בגלל המיסים. זהו צעד אסטרטגי עם הפנים לעתיד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אינפיניטי היפנית מעבירה את המטה הבינלאומי שלה להונג-קונג ולא רק בגלל המיסים. זהו צעד אסטרטגי עם הפנים לעתיד

מאת דני בר

אינפיניטי, מותג היוקרה של NISSAN, היצרנית השנייה בגודלה ביפן, עוברת להונג-קונג ומשכנת שם את המטה העולמי של המותג. אינפיניטי הוצג לראשונה לשוק הסיני רק ב-2007, ותכניות החברה הן לגדול השנה בלבד בעוד 50% ביחס למכירות החברה בשנה שעברה.

אינפיניטי רואה את המתחרות שלה בדגמי היוקרה של AUDI, מרצדס ו- BMW. בהודעה לתקשורת של החברה, הצהיר מנכ"ל החברה GHOSN, כי תכנית המכירות של אינפיניטי מציגה יעד של 500,000 מכוניות תוך חמש שנים, ובכך להגיע לנתח שוק עולמי של 10 אחוזים בסגמנט רכבי היוקרה.

לדברי אנליסטים, מהלכי אינפיניטי בסין מזכירים את מה שטויוטה עשתה בארה"ב עם לקסוס. בארה"ב ארך המהלך עשרים שנה, אך בסין – ההגעה לנתח שוק משמעותי למותג היוקרה היפני תהיה כנראה מהירה יותר. מטה המכירות והשיווק של אינפיניטי, כמו גם ההנהלה הראשית, ישבו בהונג-קונג, אולם צוות הפיתוח יישאר ביפן.

(צילום: ויקימדיה )

ב-2011 עלו מכירות אינפיניטי בסין ב- 40% והגיעו ל- 19,000 מכוניות יוקרה נוצצות, ובכך הפכה סין לשוק השני בגודלו, אחרי ארה"ב, ליצרנית היפנית. חלק מהפעולות שאינפיניטי מתכוונת לעשות על מנת לממש את תכניותיה הוא הגדלת מספר סוכנויות הרכב מ-25 לכדי 100 נציגויות אינפיניטי ברחבי סין.

כמו כן, מניתוח שוק רכבי היוקרה בסין, נמצא כי בסין נתח השוק הוא רק 5% לעומת 10% ו- 16% בארה"ב ובאירופה בהתאמה.

החל בשנת 2014 יתחילו בייצור שני דגמים על אדמת סין. אלו דגמים מיוחדים ומותאמים לקהל המטרה הסיני, והוצגו גם בתערוכת בייג'ין האחרונה.

נכון להיום, אינפיניטי נמכרת ב-46 מדינות בלבד ובכוונת החברה להתרחב ל-70 שווקי רכב, כולל מקסיקו, ברזיל ואוסטרליה, עד שנת 2016.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן