Skip to content

ח"כ מירי רגב: "פעילי המחאה – פיגוע חברתי"

"ההתפרעויות האלימות מהימים האחרונים אינן מייצגות את אלפי האזרחים הכנים שיצאו בקיץ שעבר לרחובות לדרוש שינוי וצדק חברתי", אומרת ח"כ רגב. "מי שראו עצמם כמובילי המחאה מקיץ שעבר לא רוצים באמת להוביל שינוי חיובי – אלא רק לנצל את אלפי האזרחים הכנים, על מנת להבעיר את השטח וכדי להפיל את הממשלה בכל מחיר" מאת צבי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"ההתפרעויות האלימות מהימים האחרונים אינן מייצגות את אלפי האזרחים הכנים שיצאו בקיץ שעבר לרחובות לדרוש שינוי וצדק חברתי", אומרת ח"כ רגב. "מי שראו עצמם כמובילי המחאה מקיץ שעבר לא רוצים באמת להוביל שינוי חיובי – אלא רק לנצל את אלפי האזרחים הכנים, על מנת להבעיר את השטח וכדי להפיל את הממשלה בכל מחיר"

מאת צבי זינגר

ח"כ מירי רגב עושה זאת שוב – והפעם נגד פעילי המחאה החברתית. אחרי שכינתה את המהגרים מאפריקה "סרטן" היא מכנה את פעילי המחאה מאמש "פיגוע חברתי".

רגב חברת אמרה בתגובה לאירועי אמש: "נחשפנו לפנים המכוערות של הפיגוע החברתי שמתכננים מזה זמן רב חבורת אנרכיסטים מהשמאל הקיצוני שניכסו לעצמם בשקר את המושג 'המחאה החברתית'.

"ההתפרעויות האלימות מהימים האחרונים אינן מייצגות את אלפי האזרחים הכנים שיצאו בקיץ שעבר לרחובות לדרוש שינוי וצדק חברתי", אומרת ח"כ רגב. "כעת התברר ללא ספק כי מי שראו עצמם כמובילי המחאה מקיץ שעבר לא רוצים באמת להוביל שינוי חיובי ולשפר את פני החברה הישראלית אלא רק לנצל את אלפי האזרחים הכנים על מנת להבעיר את השטח וליצור אווירת כאוס כדי להפיל את הממשלה בכל מחיר".

 ח"כ מירי רגב אמרה עוד: "לאלימות מהימים האחרונים נוסח כיכר תחריר אין מקום בחברה הישראלית. בנושאים החברתיים יש לטפל בדחיפות ונמשיך לפעול בכל הנגזרות, אך בין המושג הראוי 'צדק חברתי' לבין קבוצת האנרכיסטים שכביכול מנהיגה את המחאה החברתית יש מרחק רב מידי".

1 Comment

  1. עודד
    24 ביוני 2012 @ 18:42

    מסתבר שהאפריקנים הם רק סוג אחד של סרטן, שמדינתנו לוקה בו, אך כידוע לכל: לסרטן פנים רבות…. ועל כך בדיוק חשבו חז"לינו כשאמרו: "הפוסל במומו פוסל"….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן