Skip to content

חמאס: "תפסנו מרגל ציוני נוסף"

עיתונים ערביים מרכזיים ברחבי העולם מדווחים, כי מנגנוני הביטחון של חמאס עצרו את "המרגל הציוני החשוב והמסוכן ביותר". בעקבות מעצרו, טוענת התנועה, נעצרו ארבעה משתפי פעולה נוספים ונחשפו אחרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עיתונים ערביים מרכזיים ברחבי העולם מדווחים, כי מנגנוני הביטחון של חמאס עצרו את "המרגל הציוני החשוב והמסוכן ביותר". בעקבות מעצרו, טוענת התנועה, נעצרו ארבעה משתפי פעולה נוספים ונחשפו אחרים

מאת עידו וולקן

תנועת חמאס חשפה, כי מנגנוני הביטחון שלה ברצועת עזה עצרו את "המרגל הגדול ביותר של ישראל בפלסטין." גורמים במנגנוני הביטחון חשפו כי ראשי התיבות של שמו הם א"ח.  משתף הפעולה, בשנות ה-60 לחייו, החל להיפגש לכאורה עם גורמי מודיעין ישראליים לפני 23 שנה, במהלך אחד ממסעותיו למדינות ערב השכנות.

העצור, כך מדווחים גורמי התנועה, המשיך לרגל עבור ישראל תוך ניצול נסיעותיו הרבות לגדה ולמדינות ערב ובנוסף התברג למשרות בכירות ברשות הפלסטינית. בנוסף, מואשם החשוד בפיתוח קשרים הדוקים עם אחד מארגוני הטרור ברצועה ומימון ציוד לוחמה המפוקח על ידי המודיעין הישראלי.

גורם בתנועה הוסיף, כי למשתף הפעולה "חלק ניכר במותם של לוחמי התנגדות רבים" וכי "הוא השתתף בפעולות צבאיות רבות יחד עם כוחות מיוחדים ישראליים." בנוסף, העצור חשוד בגיוס מספר רב של משתפי פעולה אחרים וניהול של רשת ריגול ברצועת עזה. הגורם הכחיש כי משתף הפעולה הסגיר עצמו והוסיף כי בעקבות חקירתו, נעצרו עוד ארבעה משתפי פעולה ונחשפו אחרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן