Skip to content

אביה מגן-אלמוזנינו מונתה למנהלת הכללית של מלונות פתאל באילת

אביה מגן-אלמוזנינו מונתה למנהלת הכללית של מלונות פתאל באילת. תנהל עשרה ממלונות הרשת ובהם המלונות יו קלאב, הרודס ומרידיאן. ניהלה בעבר את ארמונות הרודס ולפני כן את קלאב מד קוראל ביץ'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנהל עשרה ממלונות הרשת ובהם המלונות יו קלאב, הרודס ומרידיאן. ניהלה בעבר את ארמונות הרודס 

מאת עירית רוזנבלום

רשת מלונות פתאל הודיעה היום על מינוי אביה אלמוזנינו (35) לתפקיד המנהלת הכללית של מלונות הרשת באילת. בשנתיים האחרונות כיהנה אלמוזנינו בתפקיד מנכ"לית ארמונות הרודס אילת וקודם לכן ניהלה במשך חמש שנים, בהצלחה רבה, את מלון קלאב מד קוראל ביץ אילת.

אביה אלמוזנינו, מנהלת מלונות פתאל באילת. תנהל עשרה מלונות
אביה אלמוזנינו, מנהלת מלונות פתאל באילת. תנהל עשרה מלונות

לפני מספר חודשים הודיעה אלמוזנינו על כוונתה לעזוב את אילת עם משפחתה לטובת מגורים בתל אביב. בימים האחרונים קיבלה פניה מהנהלת הרשת והסכימה לקבל על עצמה את האתגר הגדול ולהישאר באילת כדי לנהל בה את מלונות הרשת.

זאת לאחר שרונן שי, המנהל הקודם, עבר לנהל את רשת מלונות רימונים.

כילידת העיר אילת, היה ברור לאלמוזנינו שתמצא את דרכה בתחום המלונאות: לאחר השירות הצבאי החלה כמלצרית במלון דן במסגרת עבודה מועדפת, התקדמה במהירות למנהלת קבלה ולאחר מכן לסגנית מלון מרידיאן. בגיל 31 העניק לה דוד פתאל את הזדמנות חייה – ניהול הקלאב מד באילת, שבבעלות האחים עופר. היא היתה אחראית על המלון מיום פתיחתו המחודשת ובמשך שנתיים בנתה אותו כאחד ממותגי הנופש המבוקשים באילת.

בעקבות הניהול המוצלח שהפגינה בקלאב מד קיבלה אלמוזנינו לידיה את ספינת הדגל החדשה של פתאל באילת – ההרודס, ועתה, כאמור, את תפקיד המנהלת הכללית של מלונות הרשת באילת המונים את: ארמונות הרודס (כולל הרודס ויטאליס), יו קורל ביץ', מרידיאן אילת, לאונרדו פלזה אילת, מג'יק סנרייז קלאב הכל כלול, מג'יק פאלאס, גולדן טוליפ פריבילג' הכל כלול, רויאל טוליפ ולאונרדו קלאב אילת הכל כלול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן