Skip to content

השחקן שלמה בראבא מוביל את קמפיין מחלקת תיירים פלוס של אל על

השחקן שלמה בראבא מוביל את קמפיין תיירים פלוס של אל על המסר המרכזי – לכל אחד מגיע יותר. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. מחלקת תיירים פלוס עם מושבים משופרים ומרווח רגליים גדול יותר תתחיל לפעול ב-1 ביולי.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המסר המרכזי  של הקמפיין למחלקה החדשה – לכל אחד מגיע יותר. הקמפיין עם בראבא עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. מחלקת תיירים פלוס עם מושבים משופרים ומרווח רגליים גדול יותר תתחיל לפעול ב-1 ביולי 

מאת עמי אטינגר 

היום, (יום ג' 26 ביוני) עולה לאוויר קמפיין תיירים פלוס של אל, שתתחיל לפעול החל מ-1 ביולי השנה. הקמפיין יכלול שידורים בטלוויזיה, ברדיו, בווידאו באינטרנט ובפירסומים בעיתונות.

שלמה בראבא בקמפיין תיירים פלוס של אל על
שלמה בראבא בקמפיין תיירים פלוס של אל על

את הקמפיין יוביל השחקן שלמה בראבא, שהוא אחד מכוכבי הסרט "הערת שוליים", אשר היה מועמד לפרס האוסקר. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

המסר המרכזי של הקמפיין: "לכל אחד מגיע יותר – מחלקת תיירים פלוס. חוויית טיסה נוחה, מפנקת ונעימה יותר. ישיבה יותר מרווחת, צ'ק אין מהיר והמון הטבות ופינוקים".

בראבא ילווה את אל על בחודשים הקרובים עם סרטים נוספים, שילוו את מבצעי המכר של החברה ומהלכים נוספים.

מגיע למנוחה ולנחלה

הרעיון הקריאטיבי של קמפיין תיירים פלוס מבוסס על דמותו הצבעונית של בראבא, שמאז מועמדותו  לאוסקר, מתחכך בכוכבים הגדולים ומתרגל לחליפת הטוקסידו והחיים הטובים. דבר אינו מספק אותו, כמעט כמו "סטאר עולמי". לא חדרו במלון ולא הסוכן הנאמן שלו, שמנסה לדאוג להגשמת כל רצונותיו עד לרגע בו הוא מוצא  עצמו טס במחלקת תיירים פלוס ומגיע אל המנוחה והנחלה.

שלמה בראבא בקמפיין תיירים פלוס של אל על
שלמה בראבא בקמפיין תיירים פלוס של אל על

מחלקת השירות החדשה באל על תיירים פלוס, הממוקמת בקדמת מחלקת תיירים, מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר – 91.5 ס"מ, לעומת 81 סנטימטר במחלקת תיירים רגילה, זווית הטיית גב גדולה ב-33%, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים.

בשלב הראשון תשווק המחלקה החדשה במטוסי בואינג 747-400 המשרתים בעיקר את הקווים לניו יורק, לונדון ופריס. המחלקה תמוקם בשורות הראשונות של מחלקת התיירים ותכלול 34-40 מושבים בהתאם למטוס.

המחיר לישיבה במחלקה החדשה הוא  80 דולר לקטע טיסה ליעדי אירופה ו-150 דולר לקטע טיסה ליעדים הרחוקים, בתוספת למחיר כרטיס הטיסה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן