Skip to content

חדש : SUBARU BRZ קופה-ספורטיבי

>עד סוף שנת 2012 רק 20 נהגים מחפשי אדרנלין וריגוש, עם מאתיים עשרים אלף ש' פנויים בחשבון הבנק יוכלו ליהנות מה- BRZ של סוברו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד סוף שנת 2012 רק 20 נהגים מחפשי אדרנלין וריגוש, עם מאתיים עשרים אלף ש' פנויים בחשבון הבנק יוכלו ליהנות מה- BRZ של סוברו

מאת דני בר

המטרה העיקרית שעמדה בפני המהנדסים היא פיתוח רכב ספורט חדש, שיעניק חווית נהיגה טהורה ללקוח חובב הנהיגה הספורטיבית. סובארו שילבה את הידע והמורשת שלה בפיתוח רכבי ספורט שהפכו לאייקונים מוטורים מוצלחים לצג שימוש באחד המאפיינים הטכנולוגים הייחודים לה בדמות מנוע BOXER התורם למרכז כובד נמוך וסימטרי לטובת מקסום חווית הנהיגה.

שם הרכב מאפיין את הערכים המרכזים של ה BRZ :
B = בוקסר (BOXER)
R = הנעה אחורית (RWD)
Z = פסגה / שיא (Zenith)

BRZ ( צילום דני בר )

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, יבואנית סובארו בישראל אמר היום: "יצרנית רכבי סובארו ביפן, חברת FHI בשיתוף חברת יפנאוטו, משיקות היום בישראל את הרכב הספורטיבי – SUBARU BRZ, שר הינו רכב האופטימאלי ללקוח הספורטיבי ואשר מעניק חווית נהיגה טהורה ומרגשת. חברת סובארו שילבה את הידע והמורשת שלה בפיתוח רכבי ספורט , שהפכו לאייקונים מוטורים מוצלחים, לצד שימוש באחד המאפיינים הטכנולוגים הייחודים לה בדמות מנוע BOXER התורם למרכז כובד נמוך וסימטרי לטובת מקסום חווית הנהיגה."

סובארו בשיתוף טויוטה תכננו יחדיו את הרכב, כאשר ייצור הרכב הינו במפעל סובארו שביפן. מתכנני הרכב לקחו על עצמם כמטרה להשיג מרכז כובד נמוך וסימטרי במיוחד. לצורך כך נקטו בכמה אמצעים תכנוניים וטכניים כמו הנמכת המנוע ב- 6 ס"מ, הזזת המנוע לאחור ב- 24 ס"מ, הנמכת תיבת ההילוכים והנמכת המתלים. כך הגיעו המתכננים לחלוקת משקל מאוזנת בין חזית הרכב לאחורי הרכב (53:47 אחורי : קדמי).

מנוע בוקסר 2,000 סמ"ק הזרקה ישירה D4-S
הספק 200 כו"ס
הנעה אחורית
תיבת הילוכים ידנית – 6 הילוכים קדמיים
אוטומטית – 6 הילוכים אדפטיבית עם תפעול ידני מההגה
5 תוכניות נהיגה מותאם נהג ותוואי נהיגה

קצת דריפט ( צילום דני בר )

מהירות מירבית ידני 230 קמ"ש
אוטומטי 210 קמ"ש
תאוצה ( 0-100 קמ"ש) ידני 7.6 שנ'
אוטומטי 8.2 שנ'
תצרוכת דלק (יצרן) ידני 12.8 ק"מ לליטר
אוטומטי 14 ק"מ לליטר
דרגת זיהום אוויר ידני 9 אוטומטי 5

http://www.youtube.com/watch?v=eP3SR1m_aRY

אבזור : 7 כריות אוויר ( כולל כרית אוויר מיוחדת לברכיים ), חיישן תאורה, תאורת יום LED DRL , מערכת שטיפה אוטומטית לפנסים ראשים, תאורה אחורית LED, ספויילר אחורי, צמד מפלטים מכרום, חישוקי אלומיניום 17 אינץ', תאורה ראשית XENON, גלגל הגה קטן ( 365 מ"מ ), דוושות אלומיניום מחוררות, מערכת שמע מקורית / 6 רמקולים / כניסת AUX + USB, Key Less הנעה בכפתור / פתיחה ונעילת דלתות ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, מד סיבובי מנוע במרכז לוח המחוונים + נורית התראה להעברת הילוך, מושבי ספורט, ריפוד עור משולב אלקנטרה ( *בדגם Premium), בקרת שיוט

SUBARU BRZ הוא לא רכב משפחתי ועל כן המושבים האחוריים ישמשו בעיקר להניח את תיק הנסיעות הקל או תיק האיפור, ולא משביל להסיע עוד זוג חברים או ילדים.
נפח תא מטען הוא בעל 223 ליטר וניתן גם לקפל את המושבים האחוריים והגלגל החליפי הוא גלגל מלא שיאפשר להמשיך לחוות את ה- SUBARU BRZ גם אחרי תקר והחלפת גלגל.

צבעים : לבן פנינה, כסוף מטאלי, שחור קריסטל, אדום וכחול סובארו ראלי.
מחיר :
BRZ 6M/T – 219,900 ש'
BRZ 6M/T Premium מושבי עור משולב אלקנטרה – 229,900 ש'
BRZ 6A/T – 229,900 ש'
BRZ 6A/T Premium מושבי עור משולב אלקנטרה – 239,900 ש'

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן