Skip to content

מרווים את הקיץ במשקה

גל החידושים, הייבוא וההמצאות לא פוסח על ענף המשקאות בארץ. מיצים שונים, וודקה, פסטיס ועד ערק, מגיעים למדפי רשתות השיווק בישראל ומרעננים לנו את הקיץ החם והמהביל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גל החידושים, הייבוא וההמצאות לא פוסח על ענף המשקאות בארץ. מיצים שונים, וודקה, פסטיס ועד ערק, מגיעים למדפי רשתות השיווק בישראל ומרעננים לנו את הקיץ החם והמהביל

מאת שי שגב

חלקם חדשים לחלוטין ברשתות השיווק וחלקם מותגים שחודשו ועודכנו לקיץ 2012. להלן מבחר מן המשקאות המושקים בעונה החמה:

פחיות ביץ, צילום: לאון סוקולצקי
פחיות ביץ, צילום: לאון סוקולצקי

פריגת במשקה חצוף: ביץ! ובסדרת שייקים קייצית

פריגת ממשיכה לחגוג עם צרכניה 70 שנה, ופותחת את הקיץ עם משקה חדש, חצוף, נועז ומפתיע המשלב שתי הנאות יחד: מיץ וביס פירות – "ביץ". ביץ הוא פיתוח ייחודי של חברת פריגת, משקה קל עם ביסים של פרי, המשווק בפחיות צרות וגבוהות (240 מ"ל) בפיצוציות, ברשתות מזון מהיר ובחנויות נוחות. הטעמים הם ביץ אננס עם חתיכות אננס, ביץ אפרסק עם חתיכות אפרסק וביץ מנגו, אף הוא עם חתיכות אפרסק. כ-7 שקל לפחית.

מעבר לפחיות המרעננות, חברת פריגת גם משיקה שייקים קיציים, המצטרפים הקיץ לקטגורית הנקטרים של פריגת, בטעם ובניחוח פירות קיץ. הסדרה, במהדורה מיוחדת, כוללת שלושה שילובי טעמים חדשים: שייק אגס-דובדבן, שייק אננס-בננה ושייק אגס-ליצ'י. מדובר בנקטרי פירות אהובים במרקם קטיפתי אשר יימכרו באריזות קרטון של 1 ליטר.
.
.

טמפו מחדשת את המותג ריקארד

יבואנית המשקאות הגדולה בישראל משיקה מחדש את משקה האניס הנמכר ביותר בעולם: ריקארד. המשקה, בעל 45% כוהל, הינו הפסטיס המסחרי הראשון, אשר נולד בעיר מרסיי בצרפת בשנת 1923 על-ידי פול ריקאר(ד). באותה התקופה נאסר למכור את משקה האבסינת', והציבור בצרפת קיבל בתחילה את המשקה בהיסוס, אך עד מהר למד להתאהב בטעמיו העשירים. האניס הוא הטעם הדומיננטי במשקה, יחד עם רעננותו של שורש הליקריץ ותערובת עשבי תיבול מפרובאנס. מומלץ להוסיף חמש מנות מים לכל מנה של ריקארד בתוספת של כמה קוביות קרח, כל שנותר הוא לערבב, לשתות וליהנות. 140 שקל בחנויות הכוהל.

המתכון המפורסם ביותר של הריקארד הוא קוקטייל אניסטה מרסיי: מועכים 6 קוביות לימון ביחד עם כפית סוכר חום וגבעול נענע בשייקר, מוסיפים ריקארד וקרח גרוס, מערבבים בעזרת כפית, מוזגים לכוס גבוהה, משלימים בביטר למון ומקשטים בסליל קליפת לימון.
.

ערק אשקלון בעיצוב חדש
שוק הערק בישראל מגלגל כ-70 מיליון שקל בשנה, מדובר בקטגוריה הכוהלית עם הצמיחה המהירה ביותר מדי שנה. החבר'ה מאשקלון יודעים לגדול עם השוק, ובהיקף השקעה של כ- 1 מיליון שקל, מושק הבקבוק החדש עם קמפיין שלטי חוצות, מודעות ורדיו, תחת הסיסמה "ערק של אריות". ערק אשקלון מיוצר מרכיבים טבעיים ומזוקק בקפדנות על פי מתכון מסורתי שלא השתנה מאז 1925, כדי ליצור משקה בעל בשומת אניס נעימה וטעם חזק.הבקבוק החדש בעל לוגו האריה מחזק את ערכי ערק אשקלון כ"חלב של אריות" צבעו של הערק בעת ערבובו עם מים. נמכר ב-35 שקל ברשתות השיווק.

.

וודקה 3 אוליבס עושה עלייה מבריטניה

החברה הסקוטית מצרפת לנבחרת מותגי הכוהל שלה את וודקה Three Olives. זוהי וודקה נקייה, מסוננת וחלקה. המשקה מיוצר באנגליה, מועבר לארצות הברית, מקבל תוספת של טעמים ייחודיים, ומבוקבק בבקבוקים יוצאי דופן בחיצוניותם. המותג מציע 21 טעמים שונים של וודקה, אך ההשקה מגיעים לשלב זה ארבעה טעמים
בולטים: "Dude" – וודקה בטעם לימון ליים. הושקה לראשונה בעולם בפברואר 2011 ומהר מאוד הפכה להיות פופולארית בקרב הצרכנים ברחבי העולם. "Triple Hot Espresso" –  שילוב של וודקה יחד עם טעם מופלא של פולי קפה קלויים מאיטליה. "Cake" –  וודקה בטעם עוגת יום הולדת. מדובר בטעם עוגת וניל עם זיגוג משובח. מומלץ להוסיף לשוט של טעם זה, קצפת עם סוכריות צבעוניות. "Berry" –  וודקה בטעם טבעי של מיקס פירות יער עסיסיים. השילוב של אוכמניות, פטל ותותים יוצר טעם מרענן ומוצלח במיוחד. המחירים בסביבות ה-210 שקל לבקבוק.
.

וודקה טראמפ, צילום: ירון ויינברג
וודקה טראמפ, צילום: ירון ויינברג

וודקה טראמפ נכנסת לקטגוריית הסופר-פרימיום

מותג הוודקה העלית הנושא את שמו של המיליארדר דונלד טראמפ, משיק וודקה מקטגורית סופר פרימיום. ביצירת וודקה סופר פרמיום כשרה ישנם שני מרכיבי מפתח האחראיים לאיכותה המעולה: מים מסוננים ותהליך זיקוק קני הסוכר. המים המהווים 60% מהמוצר משופרים בשיטת אוסמוזה הפוכה על מנת להביאם לרמת הפרימיום הטהורה ביותר ולמשקה חלק ובעל טעם משובח. קני הסוכר כותשים על מנת להפריד בין הסוכר לקנים, אשר אותו מתסיסים והופכים לאדי אלכוהול באמצעות חימום מבוקר בדודים. תהליך סינון פחם המבוקר בקפדנות (כל תהליך כזה עובר דרך 9 תחנות סינון) וכן 5 תהליכי זיקוק וזאת על מנת להתאים את המתיקות הטבעית בהתאם לנוסחת המשקה הסודית. זהו אחד מבקבוק הוודקה המרשימים בעולם, יצירה שהיא פרי מחשבתו ויצירתו של מילטון גלזר, מעצב גרפי בעל שם עולמי שפיתח את עיצוב הבקבוק בהשראת מגדל "טראמפ" הממוקם בניו יורק ומהווה פנינה עיצובית בצבעי זהב על קו רקיע גורדי השחקים של התפוח הגדול. 750 מ"ל – 99 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן