Skip to content

מקורבי מופז: רה"מ הכשיל פגישה מתוכננת עם אבו מאזן. מקורבי נתניהו: להד"מ

אם לא היה די באווירת המשבר שבה נפרדו אתמול נתניהו ומופז, אחרי שלא הצליחו לגשר על הפערים בנושא "חוק השירות לכל" - הרי היום הוחרף המשבר, אחרי שמקורביו של המשנה לראש הממשלה מופז טענו, כי נתניהו טירפד פגישה שהיתה אמורה להתקיים מחר בין מופז לאבו מאזן. בסביבת נתניהו מכחישים מכל וכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם לא היה די באווירת המשבר שבה נפרדו אתמול נתניהו ומופז, אחרי שלא הצליחו לגשר על הפערים בנושא "חוק השירות לכל" – היום הוחרף המשבר, אחרי שמקורביו של המשנה לראש הממשלה מופז טענו, כי נתניהו טירפד פגישה שהיתה אמורה להתקיים מחר בין מופז לאבו מאזן. בסביבת נתניהו מכחישים מכל וכל

מאת צבי זינגר

האם ביקש עו"ד יצחק מולכו מאבו מאזן לדחות את הפגישה שתוכננה למחר עם המשנה לראש הממשלה, השר שאול מופז?

בסביבתו של ראש הממשלה מכחישים זאת נמרצות, אולם גורמים מדיניים המקורבים למופז טוענים בעקשנות, כי מולכו – בשליחותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – אכן ביקש מאבו מאזן (מחמוד עבאס), לבטל את הפגישה שהייתה אמורה להתקיים מחר בין השניים.

(צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
מה בין חוק טל לאבו מאזן? (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

אותם גורמים מדיניים, המקורבים למופז, טענו כי נתניהו יזם את ביטול הפגישה עם אבו מאזן, כ"פעולת תגמול" על עמדתו של מופז, בנושא גיוס החרדים. מופז, כזכור, נפגש אתמול עם ראש הממשלה בנושא החלופה ל"חוק טל" והמלצות ועדת פלסנר. הפגישה הסתיימה באווירת משבר, לנוכח התעקשותו של מופז, שלא להסיר מהצעת החוק המתגבשת, סנקציות אישיות שיוטלו על משתמטים מגיוס. זאת בניגוד לעמדת ראש הממשלה, המתנגד לסנקציות אישיות נגד משתמטי גיוס חרדים.

בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו דחו את הטענות: "מביך שיש אנשים בסביבת מופז, שמנסים לטעון שיש קשר בין חוק טל לבין ביטול פגישה עם אבו מאזן", אמרו בסביבת נתניהו. לדברי אותם גורמים המציאו מקורביו של מופז, את הטענות האלה, רק אחרי שהפלסטינים כבר הודיעו שהפגישה מבוטלת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן