בריטיש איירווייס שוקלת להפעיל בחורף הקרוב בקו לישראל מטוסים קטנים יותר

בריטיש איירוויס שוקלת להפעיל בחורף הקרוב בקו לישראל מטוסי איירבס A320
המטוסים הקטנים יחליפו את המטוסים הגדולים יותר מדגם בואינג 767, שיופנו לקווים אחרים. החברה הבריטית תנצל את מטוסי האיירבס שהופעלו בעבר בחברת bmi

Print Friendly

מטוסי האיירבס A320 יחליפו את המטוסים הגדולים יותר מדגם בואינג 767, שיופנו לקווים אחרים. החברה הבריטית תנצל את מטוסי האיירבס שהופעלו בעבר בחברת bmi . הודעה רשמית טרם נמסרה, אך הידיעה לא הוכחשה

מאת עמי אטינגר

בריטיש איירווייס שוקלת להפעיל בחורף הקרוב בקו לישראל מטוסי איירבס A320 קטנים, במקום מטוסי בואינג 767, שיופנו לקווים אחרים. כך פורסם בכתבה בעיתון אייר טרנספורט וורלד (ATW), מפי אחד מדוברי החברה. הודעה רשמית לא נמסרה על כך, אבל חברת התעופה הבריטית לא הכחישה את הידיעה.

מטוס של בריטיש איירווייס. מטוסים צרי גוף לישראל. צילום ניק מוריש/בריטיש איירווייס

מטוס של בריטיש איירווייס. מטוסים קטנים יותר לישראל. צילום ניק מוריש/בריטיש איירווייס

ההחלטה בבריטיש איירוויס להחליף מטוסים המשרתים בקו לישראל, תעשה במסגרת השינויים שייושמו בלוח הטיסות של החברה בחורף 2012, בשילוב מטוסי בריטיש מידלנד אינטרנשונל (bmi).

לדברי מוסר הידיעה, בריטיש איירווייס מעריכה, כי חלקים מרשת הטיסות שהיו בעבר של חברת bmi, מסוגלים עדיין להתקיים. לדוגמה, הקווים לעמאן בירת ירדן ואדיס אבבה בירת אתיופיה נסגרו, בגלל ביצועים חלשים. קווים אחרים הושמטו והסלוטים שלהם הועברו לשימוש טוב יותר ברשת טיסות בריטיש איירווייס.

לשחרר מטוסים גדולים לנתיבים ארוכים

לדבריו, בריטיש איירווייס בוחנת "באורח פעיל" את הגודל הנכון של שירותי התעופה שלה, כשהיא משתמשת במטוסים שהיו בעבר בחברת bmi, המאפשרים לה להחליף סוגי מטוסים בין נתיבי החברה. כך למשל, מטוסי בואינג 767 שהופעלו בקווים האירופים לפריז, אתונה ותל אביב, יתכן שיוחלפו במטוס איירבס A320, שהופעלו בעבר על ידי bmi. למרות שהודעה רשמית על כך עדיין לא פורסמה, החלטה זו תשחרר את המטוסים הגדולים יותר מדגם בואינג 767, הפועלים בקווים האלה, לטוס בנתיבים הארוכים (long-haul).

עוד נמסר, כי החל מ-28 באוקטובר תגדיל בריטיש איירווייס את שירותיה בכמה יעדים פנים ארציים בבריטניה. לדוגמה, מספר המושבים במגזר הטיסות אנגליה-סקוטלנד יגדל ב-32%, ל-27 אלף בשבוע, שלמעשה זהו מספר המושבים של בריטיש איירווייס ו-bmi בנתיבים אלה.

מבריטיש איירווייס נמסר, כי אין היא מתייחסת לשמועות.

Print Friendly

על אודות עמי אטינגר

עורך חדשות ב"דבר", "ידיעות אחרונות" ו-25 שנה עיתונאי ב"מעריב" בתפקידים: עורך חדשות, עורך כלכלי, רכז כתבים וכתב לענייני תעופה, תיירות ותעשיות ביטחוניות
פוסט זה פורסם בקטגוריה תיירות, תעופה, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.