Skip to content

נער מחיפה נעצר הלילה עם מאות שקיות של סם

בחיפה נער חשוד שסחר ב"נייס גיא", בתל אביב שבר נער שיכור לנהג מונית את השיניים, ובכרמיאל נסגרה תחנת הימורים. מקבץ פלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחיפה נער חשוד שסחר ב"נייס-גיא", בתל אביב שבר נער שיכור לנהג מונית את השיניים, ובכרמיאל נסגרה תחנת הימורים. מקבץ פלילים

מאת אליק מאור

עבודה בחופש הגדול – נער בן 17, תושב חיפה נעצר הלילה (ג') על ידי שוטרי משטרת חיפה, כשברשותו סם מסוג ה"נייס-גיא", מחולק למאות שקיות לצורכי הפצה. הנער, המוכר למשטרה, השכיל ככל הנראה לקדם את ה"מוצר" מעל גבי דף שפתח לכאורה ברשת הפייסבוק, שאליו יש הפניה בכל שקית. לאחר חקירה שבה קשר את עצמו  לאירוע,  הוא שוחרר בתנאים מגבילים.

שקיות ה"נייס-גיא" שנתפסו (צילום: משטרת ישראל)

מפקד ימ"ר חוף, נצ"מ אלי אסייג, מסר כי כעת בודקים החוקרים אם היו לו שותפים למעשה ומיהם המקורות שמהם נרכשו הסמים. בכוונת המשטרה להגיש כנגדו בימים הקרובים כתב אישום גם על הפצת סם ולא רק על החזקת סם לשימוש עצמי.

כששותים לא נוסעים  קטין בן 16, תושב תל אביב, נעצר אתמול (ב') על ידי שוטרי מרחב יפתח, לאחר שתקף נהג מונית, שבר שתיים משיניו והשליך בקבוק על מונית הנהג. על פי החשד, עלה הנער למונית ברחוב לוינסקי בעיר. נהג המונית, שהבחין כי הנער שיכור, ביקש ממנו לראות את כספו לפני שהוא מתחיל בנסיעה.

הנער השיב כי אין לו כסף ודרש מהנהג לנסוע. הנהג סירב להסיעו והוא בתגובה תקף אותו ושבר את שיניו לפני שיצא מהמונית. לאחר מכן השליך בקבוק על הרכב. הנהג הזעיק משטרה, וזו עצרה את הנער.

פעם שלישית אין גלידה   שוטרי תחנת משטרת כרמיאל, פשטו הלילה על קפה-אינטרנט בעיר בחשד שבמקום מתקיימים הימורים לא חוקיים. בבית הקפה נתפשו 12 מחשבים שדרכם לכאורה נערכו ההימורים. בעל המקום, תושב כרמיאל בן 42, נעצר ועמו עוכבו לחקירה עוד שלושה מהמרים ששהו במקום בעת הפשיטה. מתברר כי זו הפעם השלישית במהלך החודשיים האחרונים שבה פושטת משטרת העיר על אותו קפה. בימים הקרובים יתקיים לבעלים גם שימוע בפני מפקד התחנה לפני הוצאת צו סגירה למקום.

המורה המטריד – בחיפה נפתח אתמול (ב') משפטו של מורה להיסטוריה בן 62, החשוד כי הטריד מינית שלוש תלמידות מבית הספר. הוא מואשם כי לכאורה ליטף את רגלי אחת התלמידות באחת הפעמים וכתב לה בפייסבוק כי הוא רוצה לצעוק לכולם שהוא אוהב אותה. עוד נטען כי בהודעה אחרת ששלח לה המורה הוא כתב: "אני מנסה להשיגך במחשב יא ביצ'ית".

לתלמידה אחרת פנה המורה והחמיא על גופה, סיפר שהוא "מת" עליה, ובפעם אחרת שאל מה "מגיע לו" כשהחזיר לה מחברת מבחן, הצביע על לחיו והסביר כי על הנשיקות להגיע למרכז הפנים. במקרה נוסף נישק תלמידה בגב ידה ואמר שבפעם אחרת הוא מציע לה נשיקות במקום אחר. עורכת דינו תמי אולמן אמרה כי מדובר רק בקשר חברותי תמים לגמרי.

נהלל זה לא רק א"י היפה – משטרת העמקים עצרה הלילה במושבה נהלל חשוד בן 30, תושב מגדל העמק, כשברשותו מריחואנה במשקל קילוגרם ועוד סמים אחרים. הגבר נעצר ויובא היום להארכת מעצרו בחשד להחזקת סמים וסחר בהם.

לקוחה לא רצויה – שוטרי משטרת זבולון שבקריות, עצרו הלילה (ג') צעירה בת 29 תושבת הקריות, ששדדה נהג מונית באזור קריית ביאליק. הצעירה התנפלה על הנהג, שרטה אותו בצווארו ובטרם התעשת, שדדה ממנו את מכשיר הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו ונמלטה. הנהג הזעיק את המשטרה ובסריקות שערכה המשטרה נמצאה החשודה כשהטלפון על גופה. היום היא תובא לבית משפט השלום בקריות להארכת מעצרה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן