Skip to content

מתנחלי מגרון לבית המשפט העליון: לבטל את ההריסה – רכשנו את הקרקעות

בעבר כבר הועלתה טענה כזו והתברר כי חלק מהחתימות על גבי מסמכי הרכישה זויפו. הפעם מסרבים המתנחלים להציג את מסמכי הרכישה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעבר כבר הועלתה טענה כזו והתברר כי חלק מהחתימות על גבי מסמכי הרכישה זויפו. הפעם מסרבים המתנחלים להציג את מסמכי הרכישה

מאת אליק מאור

מגרון
טענת בעלות חדשה. מגרון

מתנחלי מגרון שבשומרון הגישו אתמול עתירה לבית המשפט העליון, התובעת למנוע את הריסתם של המבנים במגרון עד ל-1 באוגוסט הקרוב, מאחר שלטענתם  הם הצליחו לרכוש 70 אחוז מהקרקעות עליהן מוקמת התנחלות. בד בבד פנו המתנחלים למנהל האזרחי ביהודה ושומרון וביקשו לרשום את המקרקעין על שמם במעמד צד אחד. המתנחלים לא הגישו שום מסמך המאשר ומבסס את בקשתם, בטענה כי פרסום פרטי המוכרים יעמיד את חייהם בסכנה ברשות הפלסטינית.

מקורות פלסטיניים טוענים, שאלו דברי הבל וכי לרשות ידועים פרטי הבעלים של המקרקעין. בכל מקרה, גם אם בדיעבד הייתה נעשית עסקה כזו – היא איננה חוקית מאחר שלא קיבלה היתר ממשרד הביטחון ומשר הביטחון, אישור הנדרש לכל עסקה מסוג זה הנעשית בשטחים. בית המשפט העליון, על ידי נשיא בית המשפט, אשר גרוניס, קבע דיון דחוף בבקשת המתנחלים ל-15 ביולי בשבוע הבא.

במגרון טוענים, כי כלל מסמכי הרכישה הועברו לבית המשפט העליון ומאחר שהוטל חיסיון על ידי בית המשפט, המתנחלים מנועים מלהתייחס למסמכים אלו. יצוין כי לא מזמן הועלתה טענה כזו על ידי המתנחלים, שהתבררה כתרמית, כאשר חלק מהחתימות על גבי המסמכים זויפו. החקירה נסגרה לפני שנתיים, משום שאי אפשר היה להוכיח שאלה שעשו שימוש במסמכים ידעו שהם מזויפים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן