Skip to content

איזי ג'ט חצתה את רף חצי מיליון הנוסעים בקווים לישראל

איזי ג'ט חצתה את רף חצי מיליון הנוסעים בקווים לישראל. ""איזי ג'ט מוכנה להרחיב את פעילותה בישראל ולהציע יעדים נוספים אולם הדבר תלוי במימוש הסכם שמים פתוחים", מסר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"איזי ג'ט מוכנה להרחיב את פעילותה בישראל ולהציע יעדים נוספים אולם הדבר תלוי במימוש     הסכם שמים פתוחים", מסר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה 

מאת עמי אטינגר 

חברת התעופה איזי ג'ט מסרה היום, כי חצתה את הרף של חצי מיליון נוסעים בקווים שהיא מפעילה לישראל וממנה. איזי ג'ט מפעילה קווי תעופה לישראל החל מנובמבר 2009.

מטוס של איזי ג'ט. למעלה מחצי מיליון נוסעים לישראל וממנה
מטוס של איזי ג'ט. למעלה מחצי מיליון נוסעים לישראל וממנה

"אנו גאים לבשר על שחצינו את רף חצי מיליון הנוסעים בקווים שאנחנו מפעילים לישראל. זהו ציון דרך והבעת אמון מצד הנוסעים בשירות המצוין שלנו ובמחירים התחרותיים שאנו מציעים. הנתונים מראים בבירור שפעילותה של איזי ג'ט בקווים שהיא מפעילה לישראל הביאה לעלייה במספר התיירים שהגיעו לישראל מיעדים אלה. איזי ג'ט מוכנה להרחיב את פעילותה בישראל ולהציע יעדים נוספים אולם הדבר תלוי במימוש הסכם שמים פתוחים", מסר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה.  

איזי ג'ט מפעילה כיום 7 טיסות שבועיות מתל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. לאחרונה, עקב הביקוש הרב, הודיעה איזי ג'ט על הוספת שתי טיסות בקו זה והחל מנובמבר 2012 תפעיל איזי ג'ט 9 טיסות שבועיות ללונדון.

יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה. לישראל פוטנציאל גדול
יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בבריטניה. לישראל פוטנציאל גדול

בנוסף, הודיעה איזי ג'ט, כי החל מנובמבר 2012 היא תפעיל שתי טיסות שבועיות מתל אביב למנצ'סטר בימים שני וחמישי. כרטיסים ניתן להזמין כבר עתה באתר החברה www.easyJet.com.

מלבד בריטניה, איזי ג'ט מפעילה גם שני קווים מתל אביב לשוויץ: ארבע טיסות שבועיות לז'נבה וארבע לבאזל עבור נוסעים למטרות פנאי ועסקים. איזי ג'ט היא חברת התעופה היחידה שמפעילה טיסות מתל אביב לבאזל שבשוויץ, יעד שהוא צומת בין שלוש מדינות: שוויץ, צרפת וגרמניה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן