Skip to content

מיקי שניידר מונה למנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל אביב

מיקי שניידר מונה למנכ"ל מלון ישרוטל רויאל ביץ' ת"א, שאמור להיפתח בראשית שנת 2013. שניידר צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר ולהיות אחראי גם על מלון הסוויטות ישרוטל טאואר ת"א. המלון ימנה 230 חדרים מהודרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מיקי שניידר מונה למנכ"ל מלון ישרוטל רויאל ביץ' ת"א, שאמור להיפתח בראשית שנת 2013. שניידר צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר ולהיות אחראי גם על מלון הסוויטות ישרוטל טאואר ת"א. המלון ימנה 230 חדרים מהודרים 

 מאת עירית רוזנבלום

מיקי שניידר מונה למנכ"ל מלון רויאל ביץ' ת"א, שצפוי להיפתח בראשית שנת 2013. כך הודיעה הנהלת רשת ישרוטל. שניידר צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 בנובמבר השנה ולהיות אחראי גם על מלון הסוויטות ישרוטל טאואר ת"א.

מיקי שניידר, מנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל אביב. תת מותג יוקרתי של ישרוטל
מיקי שניידר, מנכ"ל מלון רויאל ביץ' תל אביב. תת מותג יוקרתי של ישרוטל

בעברו מילא שניידר מספר תפקידים ניהוליים ברשת ישרוטל עד שעזב אותה בשנת 1993. בתפקידו האחרון בישראל שימש כמנהל מלון שרתון ת"א בשנים 2001-2005, אחריהן עזב את ישראל לארה"ב לניהול בתי מלון בבוסטון, פלורידה, מנהטן-ניו יורק וקנדה.

"אני שמח על חזרתו של מיקי שניידר לרשת ישרוטל, ומשוכנע כי ניסיונו בניהול מלונות בת"א ובארה"ב יביא תועלת רבה בפתיחת מלון רויאל ביץ' ת"א, ויתרום לקידום הערכים שיאפיינו את המלון – איכות, מצוינות ויוקרה", מסר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב.

עוצב על ידי מעצב גרמני

באוקטובר 2010 חתמה רשת ישרוטל בניהולו של רביב, על הסכם לשכירות וניהול מלון רויאל ביץ' ת"א, שנקרא אז Sea One. המלון ממוקם במבנה שהקימה אלקטרה נדל"ן עם שותפתה, חברת אורנים, ברחוב הרברט סמואל שבחוף הים של תל-אביב.

בינואר 2011 השיקה רשת ישרוטל את תת המותג היוקרתי שלה, Isrotel Luxury Ciollection, אליו צירפה את אחוזת יערות הכרמל, מלון בראשית במצפה רמון ואת רויאל ביץ' תל אביב.

המלון, שבו 230 חדרים, הושכר לתקופה של 16 שנים עם אופציות להארכה. בהתאם להסכם, חברת ישרוטל תשלם דמי שכירות שנתיים של 15.4מיליון שקל בשנה או אחוזים ממחזור ההכנסות של המלון, לפי הגבוה מבין השניים.

המלון, שכולל גם שטחי מסחר, היה אמור להיות מנוהל על ידי רשת ניהול המלונות השוויצרית מובנפיק, לאחר שחתמה עם החברות על חוזה ניהול ב-2001, אך בסופו של דבר פירקו שני הצדדים את ההסכם וישרוטל נכנסה לתמונה.

לאחר חתימת ההסכם אמר רביב, כי "המלון החדש יהיה שונה מבתי המלון שאנו מכירים כיום בתל אביב; אנו נציע מלון עכשווי, ייחודי, בסגנון מודרני, שעוצב על ידי מעצב הפנים הגרמני הרולד קליין, שהינו בעל ניסיון עשיר בתכנון בתי מלון מהטובים והמובילים באירופה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן