Skip to content

חלום: הגרוש שלי חוזר לגור איתנו ורוצה לשכב איתי

"אני כל הזמן צועקת לו שהילדים שומעים את צורת הדיבור שלו ושאני לא מרשה לדבר ככה מול הילדים. בשלב מסוים הוא מוריד חלק תחתון ומתגלה בפניי איבר מין של ילד". חלום ופשרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החלום:

אני גרושה שש שנים. אב ילדיי לא רואה את ילדיו על פי החלטתו והחלטת בית משפט ולא משלם מזונות. אין לי כל רגש אליו, לא חיובי ולא שלילי. חלמתי שאני מאשרת לו לחזור הביתה ולנסות לחיות שוב יחד. הניסיון נכשל כמובן. הניסיון נמשך שבוע, ולאחר שבוע אני מבקשת ממנו שיעזוב את הבית. משום מה אמי ואחותי נוכחות בבית. אחותי הגדולה צועקת על אימי שהיא לא מבינה איך היא נתנה לזה לקרות בכלל. הוא לא מעוניין לעזוב את הבית,  ולאחר צעקות ומאבק הוא כן מסכים, אבל לא אוסף את חפציו. אני דורשת ממנו לאסוף את חפציו, מוציאה את התיק שאיתו הגיע ומתחילה לאסוף עבורו את החפצים מתוך זיכרון שבפעם הקודמת כשהוא יצא מהבית הוא הוציא מהבית גם דברים שהוא לא צריך.

הוא מחפש בין הספרים שלי, ואני משגיחה שהוא לא לוקח לי ספרים. הוא מוציא ספר השייך לו ולא ראיתי אותו בעבר, על ציפוי צ'אקרות. אני קצת מבינה בזה, בגלל שאני מטפלת ברייקי. והוא שאל אותי למה אני עושה את זה שוב. אני אומרת לו שהצ'אקרה שלי בבטן מקלעת השמש פשוט צועקת שהיא רוצה אותו בחוץ. הדבר היחיד שיש לו בראש הוא איך להשכיב אותי ולעשות איתי סקס והוא מדבר בצורה כזאת מול הילדים.  אני כל הזמן צועקת לו שהילדים שומעים את צורת הדיבור שלו ושאני לא מרשה לדבר ככה מול הילדים.

גבר או ילד? (צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net)

בשלב מסוים הוא מוריד חלק תחתון ומתגלה בפניי איבר מין של ילד. אני מקרקעת אותו בעזרת הרגל לרצפה וצועקת לילדים שיקחו את הטלפון ויזעיקו משטרה. הבן שלי מחפש את הטלפון ולא מוצא אותו. בשלב מסויים אני מזעיקה משטרה, ולאחר מכן אני מוצאת את כולנו רודפים אחריו כי הוא ברח לכיוון גבעות של דשא ירוק.

חגית

ופשרו:

חגית היקרה,

ייתכן שביומיום במודע את אדישה כלפי בעלך לשעבר, אך אין ספק שבחיי הנפש את בהחלט מתעסקת בו. אגב, מתוך תיאור החלום לא ברור אם גם במציאות אין האב רואה את ילדיו ואינו משלם מזונות ואם אכן מתקיים נתק מוחלט ביניכם, מצב חריף ללא ספק. כך שהגבולות בין החלום למציאות מתוך תיאור הדברים אינם ברורים לחלוטין.

בחלום עולה כעס עמוק כלפי בעלך לשעבר, חוסר אמון, פחד שייקח ממך דברים, ומרירות על כך שהשאיר אותך להתמודד לבד עם הילדים. כמו כן עולים היבטים של חיי המין ביניכם כפי שהיו בעבר. החלום די מדבר עבור עצמו, בהתעסקות מאד עזה עם הקשר שהסתיים. השאלה היא מדוע הוא מופיע בשלב הנוכחי בחייך ומה הוא מבקש לומר לך.

האם קיימת כאן אזהרה מפני קשר חדש שאת אולי נפתחת אליו? האם חלים שיבושים בקשר עם הילדים, אותם את מייחסת בין היתר לעובדת הגירושין? ובקצרה – מה קרה בחייך שהעלה בחלום פרשת יחסים כל כך אינטנסיבית מלאת רגשות עם בעלך לשעבר? בדקי מדוע הופיע החלום ומה הוא מנסה לומר לך לגבי המשך דרכך. מכל מקום, עוצמת הרגשות בו כל כך חזקה, שיהיה זה לא נכון להתעלם ולטאטא אותם מתחת לשטיח.

מייל למשלוח חלומות

חלומות נעימים,

אילנה

  • אילנה היא פסיכולוגית קלינית, יועצת נישואין וסקסולוגית. האתר של אילנה
צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן