Skip to content

אורי דנור מונה למנכ"ל סאן דור

אורי דנור מונה למנכ"ל סאן דור. בצלאל קרבט, ששימש עד כה בתפקיד זה חזר לשמש סמנכ"ל מסחר בחברה. מאז שרשות התעופה האזרחית ביטלה לסאן דור את הרשיון המתיר לה לפעול כחברת תעופה היא פועלת כמארגנת נסיעות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בצלאל קרבט, ששימש עד כה בתפקיד זה חזר לשמש סמנכ"ל מסחר בחברה. מאז שרשות התעופה האזרחית ביטלה לסאן דור את הרשיון המתיר לה לפעול כחברת תעופה, היא פועלת כמארגנת נסיעות 

מאת עמי אטינגר 

אורי דנור מונה למנכ"ל סאן דור. מי ששימש עד כה מנכ"ל החברה, בצלאל קרבט, חזור לשמש סמנכ"ל מסחר בסאן דור.

אורי דנור שימש בעבר בתפקידים בכירים בקבוצת אל על, ביניהם מנכ"ל סאן דור, מנהל הולנד וצפון אירופה, מנהל לונדון, מנהל סניף ישראל ומנהל מכירות עולמי של החברה.

מנכ"ל אל על ויו"ר סאן דור, אליעזר שקדי, הודה לקרבט על תרומתו והביע שביעות רצון מהעובדה, כי "ימשיך לתרום בתחום מומחיותו לקידום פעילות התיירות והשכר של הקבוצה". שקדי ציין כי הוא משוכנע "שדנור וקרבט יובילו את סאן דור לקראת האתגרים הרבים הניצבים בפניה".

לפני כשנתיים ביטלה רשות התעופה האזרחית (רת"א) את הרשיון המתיר לסן דור לפעול כחברת תעופה, בגלל שהיא לא עמדה בכמה תנאים המתירים לה לפעול בתור שכזאת. מאז מתנהלים מגעים בין אל על ורת"א, כדי שהחברה תוכל לחזור ולפעול כחברת תעופה לכל דבר. בינתיים ממשיכה סאן דור לפעול בתור מארגנת נסיעות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן