Skip to content

אי.די.בי פתוח השלימה מכירת 49.9% מכלל תעשיות והשקעות לאקסס תעשיות

אי.די.בי פתוח השלימה מכירת 49.9% מכלל תעשיות והשקעות לאקסס תעשיות. מכירת המניות, מתוך 60.5% מאחזקותיה, תכניס לאי.די.בי 1.27 מיליארד שקל. עם השלמת העסקה קיבלה אי.די.בי פתוח כ-761 מיליון שקל. את השאר היא תקבל עד סוף השנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכירת המניות, מתוך 60.5% מאחזקותיה, תכניס לאי.די.בי 1.27 מיליארד שקל. עם השלמת העסקה קיבלה אי.די.בי   פתוח כ-761 מיליון שקל את השאר היא תקבל עד סוף השנה 

מאת עמי אטינגר 

אי.די.בי, חברה לפתוח, הודיעה היום על השלמת העסקה למכירת 49.9% מתוך 60.5% מאחזקותיה בכלל תעשיות והשקעות לחברת אקסס תעשיות, תמורת 1.27 מיליארד שקל.  

העסקה משקפת לכלל תעשיות שווי של 2.55 מיליארד שקל, והשלמתה התאפשרה לאחר עמידה בכל התנאים המתלים, לרבות קבלת האישורים הרגולטוריים והמימון הנדרש. 

לפי תנאי ההסכם בין הצדדים, מיום ה-20 במאי 2012, עם השלמת העסקה קיבלה אי.די.בי   פתוח סך של כ-761 מיליון שקל, כאשר יתרת התשלום, בסך של כ-509 מיליון שקל, תשולם עד סוף 2012.  

עם השלמת העסקה הודיעה כלל תעשיות על שורה של מינויים: אבי פישר מונה ליו"ר הפעיל של החברה, כחברי דירקטוריון בחברה מונו לינקולן בנט  מנכ"ל אקסס,  ועו"ד צביקה חפץ, לשעבר שגריר ישראל באנגליה.  

"אני מברך את לן בלווטניק על כניסתו לפעילות עסקית משמעותית בישראל ומודה לו ולצוותו על הובלת העסקה במקצועיות וביעילות. העסקה מהווה זריקת עידוד חשובה למשק ולכלכלה הישראלית ואני משוכנע שכלל תעשיות, בהנהגת לן בלווטניק ובניהולו של חברי אבי פישר, תמשיך לשגשג  וליצור ערך כלכלי, יזמות וחדשנות",אמר נוחי דנקנר, יו"ר יו"ר אי.די.בי.  

"אני שמח על השלמת העסקה ומצפה לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם הצוות הניהולי המכובד והמנוסה של כלל תעשיות", הודיע לן בלווטניק, יו"ר ומייסד חברת אקסס תעשיות.  

"אנו מודים לאקסס תעשיות בהובלת המייסד והיו"ר לן בלווטניק והמנכ"ל לינקולן בנט על האמון שלהם בכלל תעשיות. שיתוף הפעולה עם קבוצה תעשייתית בינלאומית בסדר הגודל של אקסס יניב ערך רב לבעלי המניות של כלל תעשיות ולעובדיה", הוסיף אבי פישר, היו"ר הפעיל של כלל תעשיות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן