Skip to content

מטרופולין הולכים "לגמור אותנו"

אחרי חמש שנים של שקט חוזר ההרכב המוזיקלי המסקרן "מטרופולין" עם סינגל ראשון ("אתה גומר אותי") ועם צליל חדש ששולט היום במועדונים ובתחנות הרדיו ברחבי העולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סינגל חדש / אולגה לביא

לא שמענו מה"מטרופולין", פרויקט מוזיקלי של עופר מאירי, כבר כמעט 5 שנים. לא שכחנו את העבודות הנפלאות שלהם – "אחת, שתיים, שלוש" עם ארקדי דוכין ו"לא אומרת כלום" בביצוע שרונה נסטוביץ', אבל התחלנו לחשוש שלא נשמע יותר את הדרמטיות הכובשת שלהם ולא נתפעל מהפתיחות ומהכנות שמאפיינות את ההרכב כבר מהשיר הראשון שראה אור בשנת 2003. לשמחתנו הרבה הם חוזרים – וככל הנראה חוזרים להצליח בגדול.

<

הסינגל הראשון ש"מטרופולין" שיחררו בימים אלה מראה סימנים של בגרות מוזיקלית, ביטוי רגשי מפותח ובשלות אמנותית. וגם אלקטרוניקה חדשה המותאמת לביצוע ווקלי מרגש של זמרת צעירה ומוכשרת, צליל דנין, מלווה בקצב דאב-סטאפי, ששולט היום במועדונים ובתחנות הרדיו בעולם. שילוב מושלם של טעם טוב וביטוי ישיר ונוגע ללב.

"מטרופולין" הוא אירוע די נדיר בסצנת המוזיקה הישראלית מפני שהוא פרויקט של מפיק ולא של זמר. עופר מאירי, מפיק מקצועי ומוכשר, הצליח לא רק להרים את הפרויקט ולצרף אליו מוזיקאים מוכרים ואהובים כאפרת גוש, דנה ברגר, רוני אלטר, אמילי קרפל, ברק גביזון וארקדי דוכין,  אלא גם לקח בו חלק פעיל כמלחין וביצע חלק מהשירים.

הסינגל החדש, ראשון מתוך האלבום השלישי, נקרא "אתה גומר אותי" – צעקה נשית, כמעט גסה, נטולת משחקים, מגיעה ישר ללב ומרגשת לא פחות מהיצירות הקודמות של ההרכב. סינגל מוצלח, אך מחייב להישגים הבאים. "מטרופולין", כך נראה, לא פוחדים לקחת אחריות כדי להרשים אותנו מחדש – ולא מסתפקים בלהסתכל אחורה ולנוח על זרי הדפנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן