Skip to content

ארבעה מקרי טביעה קטלניים – באשדוד, בתל אביב, בחיפה ובנהריה

ילדה בת 12, תושבת מזרח ירושלים, טבעה הלילה בחוף ירושלים בת"א. גופתה של אשה בת 58 נמצאה צפה על פני המים בחוף הכרמל בחיפה ו גבר בן 82 טבע בחוף גלי גיל בנהריה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 40 טבע למוות היום בחוף מי עמי באשדוד. ילדה בת 12, תושבת מזרח ירושלים, טבעה הלילה בחוף ירושלים בת"א. גופתה של אשה בת 58 נמצאה צפה על פני המים בחוף הכרמל בחיפה וגבר בן 82 טבע בחוף גלי גיל בנהריה

מאת אליק מאור 

גבר בן 40 טבע למוות היום בחוף מי עמי באשדוד. הוא נמצא ליד החוף סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים ומתרחצים הזעיקו את כוחות ההצלה. חובש שהיה על החוף החל לבצע בו פעולות החייאה עד שהגיעו כוחות ההצלה. מאמצי ההחייאה נמשכו כארבעים דקות ולבסוף נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה לגבי נסיבות הטביעה.

ילדה בת 12 טבעה הלילה (שבת) בחוף ירושלים בתל אביב. פעולות החייאה על ידי צוות טיפול נמרץ של מד"א לא הועילו ובבית החולים איכילוב, אליו הועברה ללא נשימה, נאלצו לקבוע את מותה. מבירור המקרה עולה, כי הילדה, תושבת מזרח ירושלים, נכנסה למים עם כמה מחברותיה ונסחפה בזרם תת קרקעי. חברותיה הצליחו להיחלץ בשלום. כוח שיטור ימי שהוזעק למקום מצא את גופתה לאחר זמן קצר, כשהיא צפה על פני המים במרחק כשלושים מטרים מהחוף.

ובנהריה טבע אמש (ערב שבת) גרגורי לרנר בן 82. לרנר ובנו הגיעו לחוף גלי גיל בשעות אחר הצהריים ובסמוך לשבע בערב הוא נכנס למים ועקבותיו נעלמו. החוף הוא חופה הסגור של נהריה ושעריו נותרו פתוחים גם לאחר שעות הרחצה בהוראת ראש העירייה, ז'קי סבג. חופה השני, הפתוח, של נהריה, חוף סוקלוב, נסגר לרחצת המתרחצים בהחלטת ראש העירייה כבר מתחילת עונת הרחצה. כוח שיטור ימי סרק את המים והפסיק את הסריקה לאחר רדת החשיכה. הבוקר נמצאה גופתו.  

בחיפה טבעה אתמול אישה בת 58 בחוף הכרמל בסמוך למלון ליאונרדו שעל החוף. רוחצים הבחינו באישה מוטלת על קו המים והזעיקו עזרה. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה.

לפני שבוע טבעו למוות נערה בת 15 ובן זוגה, חייל בן 19, שנכנסו למי הים בחוף המצודה באשדוד בשעות לילה כשהם שתויים, לאחר מסיבת יום הולדת שערכו במקום. השנים נסחפו על ידי זרמים חזקים וטבעו.   

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן