Skip to content

"ישראל תגיב בעוצמה נגד מתקפת האקרים".

סגן שר החוץ, דני איילון: "ישראל תגיב בעוצמה נגד מתקפת האקרים. פגיעה במרחב הזה משבשת חיים ויכולה אף להביא להתרסקות מטוסים" מאת צבי זינגר "כל פגיעה במרחב הקיברנטי של ישראל, זו הפרת ריבונות השקולה לפעולת טרור ויש להתייחס אליה ככזו. לישראל יש יכולות אקטיביות לפגוע באלו המנסים לפגוע בה ואף גורם או האקר לא יהיה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגן שר החוץ, דני איילון: "ישראל תגיב בעוצמה נגד מתקפת האקרים. פגיעה במרחב הזה משבשת חיים ויכולה אף להביא להתרסקות מטוסים"

מאת צבי זינגר

סגן שר החוץ, דני איילון. צילום: אתר הכנסת

"כל פגיעה במרחב הקיברנטי של ישראל, זו הפרת ריבונות השקולה לפעולת טרור ויש להתייחס אליה ככזו. לישראל יש יכולות אקטיביות לפגוע באלו המנסים לפגוע בה ואף גורם או האקר לא יהיה חסין מפעולת תגובה".
כך הזהיר סגן שר החוץ, דני איילון, באירוע "שבתרבות", שהתקיים בבאר-שבע.

"כל פגיעה במרחב הקיברנטי של ישראל כמוה כהכרזת מלחמה", הדגיש סגן שר החוץ והוסיף: "ישראל תגיב בעוצמה נגד מתקפת האקרים".
סגן שר החוץ הזכיר כי גם המימשל האמריקאי הודיע לאחרונה רשמית כי ארה"ב תגיב בכוח על פגיעה במרחב הקיברנטי שלה. "פגיעה במרחב הזה משבשת חיים ויכולה אף להביא להתרסקות מטוסים. זוהי בעצם הכרזת מלחמה. חדירה למרחב הזה באופן אלים זו פעולת טרור וכך יש להתייחס אליה".

איילון הדגיש כי ישראל, שהיא מהמתקדמות בתחום הגנת הסייבר, תוכל להגן על עצמה והעריך כי בעקבות מתקפת הסייבר על ישראל תחל התארגנות לשיפור ההגנה מפני מתקפות כאלה. עם זאת, הדגיש איילון כי עיקר האחריות מוטלת על כתפיהם של בעלי האתרים, שמשתמשים בנתוני כרטיסי האשראי – ועליהם לפעול להגנת הצרכנים".

בנושא איראן העריך סגן השר איילון כי בעקבות הצטרפות אירופה לסנקציות הנפט והחרפת הסנקציות, "נראה כי ישנה פאניקה בטהרן". איילון הדגיש: "ניתן לעצור את איראן באמצעות בידוד מדיני, דה-לגיטימציה של המשטר וסנקציות כלכליות משתקות. בידוד כזה יביא לשינוי תפיסה או בקרב משטר האייתולות הדואג לשרידותו או בקרב העם האיראני שרואה כי העמים סביבו זכו הפעם לתמיכת המערב בהתנגדותן למשטר. זה עניין של שבועות כדי שניתן יהיה לבחון את יעילות הסנקציות. אין חשש מעליית מחירי הנפט, מכיוון שכל מדינות יצואניות הנפט מסוגלות להשלים כל חוסר על-ידי הגדלת תפוקת הייצור".
על ההתפתחויות בסוריה אמר איילון: "אסאד יכול לשרוד עוד תקופה ארוכה ולהמשיך בטרור נגד עמו. הפקחים הם שמיכת הגנה לאסאד. יש חשיבות להפלתו של אסאד עבור העם הסורי, עבור האזור ולשבירת ציר הרשע האיראני". בנושא המצרי העריך סגן השר: "הסכם השלום עם מצרים אינו בסכנה. עבור כל הכוחות הפועלים במצרים, השלום עם ישראל הוא נכס אסטרטגי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן