Skip to content

מלון השרון: מהספא אל הגן

מלון השרון הוותיק עבר שיפוץ יסודי והוסיף למתקניו ספא חדשני. הרצליה בכלל עומדת להוסיף שני מלונות אחרי עשרות שנים שבהן לא נבנה מלון ועיריית הרצליה מקדמת את תיירות הקיץ במגוון אירועים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ביקור במלון השרון בהרצליה, הוא מעין מסע בזמן לילידי שנות ה-40 וה-50 של המאה הקודמת. חיי רבים מאתנו שזורים במלון הזה – שמחות ואירועים חגיגיים כבר מצווה וחתונות נחגגו בו, בזמנים שבהם הסצנה המלונאית של תל אביב והסביבה לא היתה מפותחת כמו היום.

מלון השרון ממוקם על חוף ימה הצפוני של הרצליה פיתוח ומשקיף לעבר רצועת חוף יפהפיה של השרון. כיום כבר קשה למצוא מלונות המתפרסים על פני 25 דונמים, עם דשא וגן רחבי ידיים ובריכה חיצונית, לצד בריכה פנימית.

בעשרות השנים שחלפו מאז, עבר המלון שיפוצים והרחבות ויש בו כיום 125 חדרים משופצים מתוך המספר הכולל של 175, הכוללים חדרי סופיריור, חדרי בלה ויסטה וחדרי גן דה לקס עם יציאה פרטית לגן המלון, בית כנסת (שישי, שבת וחגים), חדרי עסקים מיוחדים הכוללים את טרקלין העסקים המפואר, אינטרנט אלחוטי זמין, שירותי וידאו קונפרס וחדרי ישיבות.

לשלב בספא את החוץ

החידוש האחרון במלון הוא ספא Sarana Spa הכולל בריכה מקורה ומחוממת עם זרמי מסאז' מתקדמים, חדר כושר מאובזר המשקיף לים התיכון, סאונה יבשה ורטובה, סטודיו מודרני ומעוצב לפעילויות יוגה, גוף ונפש, ומבחר מטפלים מקצועיים עם התמחויות שונות המטפלים בארבעה חדרי טיפולים.

הספא מתחבר לגן (בגישה ישירה גם לחדרי הגן המשופצים) ובריכת מי הים דרך שביל המוביל אל חוף הים. הכניסה מגיל 18 בלבד.

לדברי האדריכלית גילי צורדלינג ממשרד אדית ברון, שאחראית על תכנון ועיצוב הספא, "לנגד עינינו עמד הצוק המדהים וחוף השרון, והרצון להעניק חוויה של שילוב פנים וחוץ. אין הרבה מקומות עם שילוב של ספא וים ויציאה לגן מהספא. הלכנו על סגנון ים תיכוני, מודרני, יוקרתי, שיתאים גם לישראלים וגם לתיירים, בצבעים רכים המשדרים שלווה ורוגע". משחקי זכוכיות יוצרים אשליית מרחב ומתמודדים עם בעייה של תקרות נמוכות.

בחודשי הקיץ מוזמנים אורחי המלון ליהנות מחופשה אתגרית לכל המשפחה, עם חבילות אתגר ואקסטרים מיוחדות המוצעות להם במחירים מיוחדים. במסגרת שיתוף הפעולה, מוצע מגוון פעילויות ימיות, שייט וגלישה במועדון "גזיבו" הנחשב בהרצליה, הכולל מועדון מעוצב בסגנון קאריבי המחולק לאזורי לאונג' וישיבת חוף ופעילויות שונות ובהן גלישת גלים, קייקים, פאדל בורד (גלשן חתירה), גלישת רוח, חסקה, משחקי חוף (כדור עף, כדורגל, מטקות ומשחקי חול לילדים), שייט בסירות קטמרן (אינו בחבילה, אך בהנחה של 30% לאורחי המלון) ועוד.

http://www.sharon.co.il/.

הרצליה: פוטנציאל ואירועים

הרצליה נחשבת כיום לעיר עם פוטנציאל תיירותי מבטיח. לאחר עשרות שנים שבהן היו רק חמישה מלונות בעיר (אשל, דן אכדיה, דניאל, השרון ותדמור. לא כולל מלונות-דירות), צפויים להיפתח בשנים הקרובות שני בתי-מלון חדשים: האחד, מלון הפאר ריץ קרלטון בשטח המרינה והשני, מלון של איסתא נדל"ן באזור-התעשייה.

עיריית הרצליה, יחד עם החברה העירונית לפיתוח התיירות בעיר, משקיעות הקיץ בהפקת שלל פסטיבלים ואירועים בחופים, בטיילת החדשה ובמרינה כעוגן תיירותי, על מנת למשוך לאתרי התיירות בעיר קהל רחב.

האירוע המרכזי של הקיץ בהרצליה הוא "פסטיבל רוק הרצליה", מרתון הופעות חיות פתוחות לקהל הרחב בחינם בטיילת החדשה ובחופים של אמנים מהשורה הראשונה, בהם: אביב גפן והתעויוט, יהודה פוליקר, דנה ברגר ורוני דלומי, וכן מופעים בתשלום בהיכל התרבות בעיר.

לדברי יריב פישר, יו"ר החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, ההחלטה ליצור שפע של מופעים אטרקטיביים בחינם היא אסטרטגית ומטרתה לחזק את כח המשיכה של העיר בתיירות פנים ובתיירות נכנסת.

לדבריו, למעלה מ-21 מיליון שקלים הושקעו בבניית מקטע ראשון של טיילת הרצוג החדשה בהרצליה, שהיא טיילת החוף היפה בישראל, וכוללת שבילי הליכה, דקים המחברים אל הים, מעליות חוף, בתי קפה ומסעדות חדשות, מתקני ספורט ומתקני ציבור, חיבור fi -wi, פריסה מלאה של מצלמות אבטחה ועוד. כ-17 מיליון שקלים נוספים יושקעו במקטע השני ממלון דניאל ועד גן גלסברג.

המרינה, החופים היפיפיים וטיילת הרצוג מושכים מידי סוף שבוע בקיץ הנוכחי קהל שיא של 70-60 אלף מבקרים. "אנו רואים תוצאות להשקעה בתשתיות התיירות ובאירועים גם מנתוני המלונות בעיר. בחודש מאי חל גידול של 11% בלינות התיירים במלונות בהרצליה לעומת מאי אשתקד וגידול של 42% בלינות הישראלים", הוא אומר.

פסטיבל רוק הרצליה יתקיים זו השנה הרביעית בין ה-16-21 ביולי. מועדון גולדסטאר זאפה הרצליה, החוגג ארבע שנים, מפיק את הפסטיבל, שיכלול הופעות חיות של מוזיקאים מהמובילים בישראל ואף מהעולם.

בין היתר, יופיעו בחוף אכדיה דרום במופע פתוח לקהל, ללא תשלום: דנה ברגר (18.7), אביב גפן והתעויוט ( 18.7), רוני דלומי (19.7), יהודה פוליקר (19.7).

עוד פסטיבל, שייפתח מחר בערב, יום שלישי ה-10 ביולי, ויתקיים מדי שבוע ביולי-אוגוסט, הוא "מוזיקה על המים", מסורת של מופעי פולקלור של אמנים מהארץ ומהעולם ברחבת המרינה בהרצליה, שמושכת מדי קיץ קהל נאמן, אשר מגיע מצויד במחצלות ובכיסאות פלסטיק, ונהנה מהופעות משובחות ומושקעות ללא תשלום.

המופע הראשון מחר בערב (10.7) הוא "שדות ירוקים" – מיטב הקלאסיקות של שירי הפולק האמריקאיים, בביצוע סוזי מילר, סוני ארנון ושגיא איילנד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן