Skip to content

משרד הפטנטים בקוריאה אישרר תקפות הפטנטים של גלולת האנדוסקופיה של גיוון אימג'ינג

משרד הפטנטים בקוריאה אישרר תקפות הפטנטים של גלולת האנדוסקופיה של גיוון אימג'ינג בנובמבר 2011 הגישה גיוון אימג'ינג תביעת הפרת פטנט נגד חברת Intromedic . אישרור הפטנטים יאפשר לחברה לחדש את הליך התביעה, שהוספק בגין הטענה שלפטנטים אין תוקף.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנובמבר 2011 הגישה גיוון אימג'ינג תביעת הפרת פטנט נגד חברת Intromedic. אישרור הפטנטים יאפשר לחברה לחדש את הליך התביעה, שהוספק בגין הטענה שלפטנטים אין תוקף

מאת עמי אטינגר

חברת גיוון אימג'ינג, מובילה עולמית במוצרי אבחון למערכת העיכול וחלוצה בתחום אנדוסקופיה באמצעות גלולה, הודיעה היום שמשרד הפטנטים הקוריאני (KIPO) אישרר את תקפותם של שני פטנטים של גיוון אימג'ינג, שלגביהם הגישה החברה תביעת הפרה כנגד מתחרתה, חברת Intromedic הדרום קוריאנית.

"אנו מאד מרוצים מהחלטת משרד הפטנטים בקוריאה. המוצרים היצירתיים והחדשניים של החברה בתחום האנדוסקופיה באמצעות גלולה הוסיפו מימד חדש לאבחון מערכת העיכול. השקענו משאבים רבים בהבאת טכנולוגיה זו ואנו נחושים להשתמש בקניין הרוחני שלנו, הכולל כ- 320 פטנטים רשומים ברחבי העולם, כדי להגן על המוצרים החדשניים שלנו", ציין חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג.

פגיעה באחת מטענות ההגנה של Intromedic

בנובמבר 2011 הגישה גיוון אימג'ינג תביעת הפרת פטנט נגד חברתIntromedic בבית המשפט בסיאול, בגין הפרת שני פטנטים של החברה על ידי גלולת האנדוסקופיה של חברת Intromedic, המשווקת תחת השם מירוקם (MiroCam). בתגובה, הגישה Intromedic למשרד הפטנטים הקוריאני בקשה לפסילת הפטנטים. משרד הפטנטים הקוריאני דחה את טענותיה של Intromedic ואישרר את תקפותם של הפטנטים של החברה. בכך נפגעה משמעותית אחת מטענות ההגנה הראשיות של Intromedic במשפט הפרת הפטנטים העומד נגדה. באפשרותה של Intromedic לערער על החלטת משרד הפטנטים הקוריאני.

גיוון אימג'ינג מתכוונת עתה לחדש את הליך התביעה בגין הפרת הפטנטי, שעוכב עד לקבלת החלטת משרד הפטנטים הקוריאני בענין תקפות הפטנטים. אם בית המשפט בסיאול ימצא שאכן גלולת המירוקם מפרה את הפטנטים ותתקבל בקשת החברה לצו מניעה, לא תוכל Intromedic לייצר את גלולת המירוקם שלה בקוריאה, או ליצא אותה מקוריאה ללקוחותיה ברחבי העולם. ייתכן כי פסק הדין בתביעת ההפרה יינתן עד סוף השנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן