Skip to content

אב אנס את בתו הקטינה עד הגיעה לבגרות

מעשיו של האב הופסקו לאחר שאחד האחים הבחין בנעשה והוציאה מביתה. עוד נחשד כי אח נוסף התעלל בה וכי האימא ידעה ושתקה. ביפו חשודה קוראת בקפה שהוציאה במרמה מלקוחה כמיליון שקלים. באזור מודיעין הצליחו לדחוס 11 שב"חים למכונית אחת. מקבץ פלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום חמור מסוגו הוגש אתמול לבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לפיו ביצע תושב אשדוד (43)מעשי אונס וסדום בבתו הצעירה והתעלל בה במשך שנים רבות, מאז הייתה ילדה. כתב האישום מצביע על דפוסי התנהלות אלימים ועל מעשים שנעשו בשגרה מאז הייתה קטינה ועד הגיעה לגיל 18, לאחרונה.

הבת סיפרה לחוקריה, כי כשניסתה להתנגד למעשיו נענשה, בין השאר על ידי הצלפה בחוטי חשמל ובחבטות של מטאטא. מכתב האישום גם עולה החשד, כי אמה של הנערה ואחד מאחיה ידעו על הנעשה ושתקו. אחד מאחיה אף מוזכר כמי שהחל בביצוע עבירות המין באחותו בהיותה בבית ספר יסודי והאב תפס את מקומו ככול שהתבגרה.

לפי כתב האישום, האב אמר לבת, כאשר עברה ללמוד בפנימייה, כי עליה להתמסר אך ורק לו וכי כך מקובל בין אבות ובנות. מעשיהם של בני המשפחה התגלו לאחר שהאב הכה את הבת לפני מספר שבועות באופן חריג וגרם לה לחבלות. אחד האחים, שהבחין בכך, הפסיק את מעשי האב והורה לבת לעזוב את הבית ולחזור לפנימייה בה היא שוהה. בהגיעה לפנימייה היא סיפרה על כך לרכזת השכבה. זו עירבה את המשטרה ואת גורמי הרווחה בפרשה.

עוד נודע, כי כאשר שוטרים הגיעו לבית המשפחה לעצור את האב, לפני כשבועיים, טענה האישה באוזניהם כי הוא נסע לאשקלון. השוטרים לא האמינו לדבריה והתעקשו לחפש בבית. בעת החיפוש נתגלה האב מסתתר בחדר נעול.

בפרקליטות שקלו גם אפשרות לנקוט צעדים כלפי אחי הנערה, שהיה מעורב אף הוא, כאמור, בעבירות המין. אולם בשל היותו קטין בעת שביצע את המעשים והזמן הרב שחלף מאז התרחשו, החלטה להעמידו לדין טעונה אישור של היועץ המשפטי לממשלה. האב יואשם גם בשיבוש הליכי חקירה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וגרימת חבלות בנסיבות מחמירות. לא ידוע מה הוחלט לגבי אם הנערה, שחשודה כי ידעה על הפשע הזה ולא עשתה דבר למנוע אותו ולהגן על בתה.

מאגיה במיליון שקל – מיסטיקנית תושבת יפו, בת 47, נעצרה אתמול (שלישי), בחשד שהציגה את עצמה כקוראת בקלפים ובקפה וכבעלת כוחות מיסטיים ומאגיים לפני אישה במצוקה, שפנתה אליה בתמימותה. על פי החשד, האחרונה ניצלה את מצוקתה של האישה והוציאה ממנה בדרכי הונאה, מעת לעת, מפגישה לפגישה, כמיליון שקלים.כשכלו מקורותיה והיא לא נושעה, התלוננה האישה במשטרה. החשודה תובא הבוקר להארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב, כשהאשמה התלויה נגדה היא מרמה בנסיבות מחמירות.

כיצד דוחסים 11 נוסעים לרכב של ארבעה – קצין תנועה שעסק ביום שני השבוע בפעילות שגרתית באזור מודיעין הבחין ברכב חולף, כשאחד מנוסעיו ישב בתוכו בתנוחה מוזרה, מוגבה לעבר תקרת הרכב וראשו מוטה. הקצין סימן לנהג לעצור ואז התברר כי ברכב, בו מותר להסיע ארבעה נוסעים מלבד הנהג, נדחסו לא פחות מ-11 נוסעים. כמה מהנוסעים ישבו על רצפת הרכב, אחרים – זה על זה וכמה מהם שכבו בתא המטען.

בחקירה התברר, כי הנוסעים הם שוהים בלתי חוקיים וכי הנהג, בן 19 ממזרח ירושלים, הסכים להסיעם בתמורה לסכום של 150 שקלים לאדם. הנהג נכלא ויובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן