Skip to content

פאריס סאן ז'רמן מציעה 77 מיליון יורו למילאן על סילבה וזלטאן

הצרפתים לא אומרים נואש, לאחר שההצעה הראשונית שלהם לרוסונרי, על סך 66 מיליון יורו, נדחתה על ידי האיטלקים. אך האם הכוכבים הגדולים יסכימו לעבור לליגה ברמה נמוכה יותר?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עיסקת ענק מתבשלת בין מילאנו לפאריס. פ.ס.ז', שבשליטת חברת ההשקעות של ממשלת קטאר, מציעה למילאן סכום עתק של 77 מיליון יורו עבור 2 מכוכביה הגדולים של הליגה האיטלקית: טיאגו סילבה וזלטאן איברהימוביץ'. כדי לקדם את העיסקה, יגיע למילאנו היום (חמישי) נאסר אל-ח'ליפה, מבעלי הקבוצה הצרפתית, וייפגש עם הג'נרל מנג'ר של מילאן, אדריאנו גליאני, כמו גם עם הבעלים, סילביו ברלוסקוני.

על פי התקשורת האיטלקית, שלשום התקיימה בשעות הצהריים במתקן האימונים של מילאן פגישה בין גליאני למינו ראיולה, סוכנו של זלטאן. נציג הקבוצה האיטלקית הציע לפרוס את עלות השכר של השוודי, כ-24 מיליון יורו, לשלוש עונות במקום לשתיים כדי לחסוך בשכרו של איברהימוביץ', ובמידה והחלוץ לא יסכים, הרוסונרי ייאלצו למכור אותו בשל חוסר יכולתם לשאת בנטל הכלכלי. הסוכן קיבל את המידע, וטס לשוודיה כדי לעדכן את הלקוח שלו על ההתפתחויות. אחד הפרשנים הבכירים באיטליה, אלפרדו פידולה, טוען שזלטאן יסרב לעיסקה, היות והוא לא רואה בליגה הצרפתית אתגר, והוסיף כי במידה והעיסקה תצא אל הפועל, תהיה זו "רעידה אדמה ספורטיבית לכדורגל האיטלקי", לא פחות.

איברהימוביץ' וסילבה
איברהימוביץ' וסילבה. בדרך לפאריס? (Photo by Giuseppe Bellini/Getty Images)

בנוגע לטיאגו סילבה, הדברים קצת יותר מסובכים. פ.ס.ז' כבר הציעה עליו סכום של כ-46 מיליון יורו למילאן, הצעה שנדחתה על הסף. יתרה מכך, מספר כוכבים בסגל הקבוצה ממילאנו הביעו תרעומת ממשמע הרעיון למכור את בלמה המצטיין, בתוכם אנטוניו קסאנו וקווין פרינס בואטנג, בטענה שהמכירה תדרדר את מילאן מקצועית ותפגע בכימיה של חדר ההלבשה.

שלשום פתחה מילאן את אימוניה לקראת העונה הקרובה. כשנשאל על הנושא, אמר גליאני שלא ניתן לחזות כיצד תסתיים הסאגה, וכי "דברים משתנים בימים הללו לאור המצב הכלכלי הקשה באיטליה, ואנחנו חלק מהמדינה שלנו". בנוסף, לדעת בלם העבר של מילאן, אלסנדרו קוסטקורטה, העיסקה תצא אל הפועל בסופו של דבר. "קשה עד בלתי אפשרי לעמוד מול הצעה שכזו. אני מאמין שבמציאות כיום, גם האוהדים יבינו את המהלך, במידה ויתרחש".

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי, מאמן פ.ס.ז' (Photo by Xavier Laine/Getty Images)

מאז השתלטות הקטארים על פאריס סאן ז'רמן, נרכשו מספר שחקנים בסכומים גדולים, כשהבולט שבהם הוא חאבייר פאסטורה, שהעדיף את הכסף של פ.ס.ז' על פני זה של רומן אברמוביץ' מצ'לסי, ועלה למועדון מהבירה כ-40 מיליון יורו. בנוסף, לאחרונה חתם במועדון חלוצה הארגנטינאי של נאפולי, אזקיאל לאבצי, שחוזר גם על ידי אינטר, גם הוא תמורת סכום גדול.

הפריזאים חוזרים העונה לליגת האלופות, לאחר שסיימו את הליגה במקום השני בעונה שעברה, שלוש נקודות אחרי האלופה המפתיעה מונפלייה. מנג'ר הקבוצה הוא קרלו אנצ'לוטי, לשעבר מאמן יובנטוס, מילאן וצ'לסי, והג'נרל מנג'ר שלה הוא לאונרדו, עד לעונה שעברה באינטר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן