Skip to content

האיש שבלע 62 קונדומים מלאים בקוקאין

האיש, מארק הנדרסון, טוען שנאלץ להבריח את הסם לאחר שסוחרי סמים איימו על חיי בני משפחתו. השופטת, שקבעה כי הוא רק בלדר, שלחה אותו לשנות מאסר ארוכות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
קונדומים בקיבה. הכנת קוקאין להסנפה (מקור תמונה: ויקיפדיה)

הרבה המצאות מקוריות כבר היו לבלדרי סמים כדי להחליק את הסחורה הרגישה שברשותם למדינה זרה. אבל דומה כי בליעת עשרות קונדומים היא עניין חדש למדי. בית משפט באוקלנד שבניו זילנד שלח אמריקני בשם מארק הנדרסון (41) לשבע שנים וחצי בכלא, לאחר שהורשע בהברחת סמים באמצעות קונדומים שאיכסן בקיבתו. כך דיווח היום העיתון "ניו זילנד הראלד". הנדרסון, אמריקני המתגורר בפנמה, צפוי להיות מגורש מניו זילנד מייד לאחר שיסיים לרצות את עונשו.

בחודש מאי יצא הנדרסון מפנמה לפרו. שם נפגש עם סוחרי סמים וקיבל מידיהם סכום של 16 אלף דולר כדי שיבריח למענם כמות גדולה של קוקאין אל תוך תחומי ניו זילנד. כדי להסתיר את הסמים, איכסן אותם הנדרסון בתוך 62 קונדומים, שאותם בלע בזה אחר זה.

אלא שהעניינים לא התנהלו כפי שתכנן. במהלך הטיסה נאלץ הנדרסון לסור אל תא השירותים, ושם פלטו מעיו 25 מתוך 62 חבילות הסם. הנדרסון, שלא רצה לאבד את הסחורה היקרה, העדיף שלא לשטוף אותה באסלה יחד עם שאר התוצרת שלו, אלא לחלץ את הקונדומים ולעטוף אותם בשקית נייר. כשנחת המטוס, גילו קציני המכס הניו-זילנדיים את הסמים והודיעו להנדרסון שהוא עצור. המבריח הנועז בילה כמה שעות טובות בחסות שלטונות המכס, עד שסוף סוף הצליח להוציא מגופו גם את הקונדומים הנותרים, ןבהם הסם היקר. בסך הכול, הסתכמה כמות הקוקאין שהחזיק הנדרסון בגופו ב-1.042 קילוגרם, ששוויו כ-280 אלף דולר.

בחקירתו הודה הנדרסון שנענה להצעה להבריח את הסם משום שנקלע לקשיים כלכליים ומשום שחשש שאם לא יעשה כן, יאיימו סוחרי הסמים על חיי אשתו וילדיו שנותרו בפנמה.

השופטת אליסון סינקלייר אימצה, כנראה, חלק מהגישה הזו. בפסק דינה קבעה שהנדרסון לא היה יותר מבלדר, ובוודאי שלא היה חלק מרשת סוחרי הסמים הבינלאומית שסיפקה לו את הסם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן