Skip to content

ים של ריאליטי: גמר רוקדים ברשת, ופתיחת כוכב נולד בקשת

שבוע חם בממלכת הריאליטי של ערוץ 2, שבו נפתח היום שידור התכנית 'כוכב נולד' של קשת בהשתתפות חברי הנבחרת, ואילו ביום חמישי תיפרד רשת מכוכבי 'רוקדים עם כוכבים'. במקביל, ממשיך ערוץ 10 עם הישרדות. מה נגיד? אנחנו בקושי שורדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מודיעה כי תארח את סמנתה פוקס בתכנית הגמר של רוקדים עם כוכבים, בהשתתפות השלישיה שהעפילה לשלב האחרון בעונה השביעית של התכנית. השלישייה , מימין לשמאל בתמונה: מיקי גבע, עמית פרקש ואסף הרץ.

שלישיית הגמר : רוקדים עם כוכבים (צילום: טל גבעוני)

העונה האחרונה של 'רוקדים עם כוכבים' חשפה כי תרבות האס.אם.אס עלולה גם לקלקל, בעיקר לצופים שאוהבים שחקן נפלא כמו שלמה בראבא, שרקד בכלל לא רע ועף מהתכנית במפתיע כבר בהתחלה, ועוד למדנו מהתכנית כי מסחטת הרגשות עובדת כשאילנית פרשה עקב פציעה ועוררה המון סימפטיה. מי יודע מה יקרה בפרק הגמר, כשהרקדן האולטימטיבי של התכנית אסף הרץ מאבד כוחות. הספינים אפילו רמזו שהוא עלול לפרוש. מזל שסמנתה פוקס תהייה שם למלא את החסר, כשתבצע את שירה Touch me.

כוכב נולד: נבחרת העשור

ובמקביל, בקשת, פעמיים בשבוע עם נבחרת העשרים וארבעה שבחר צוות השופטים צדי צרפתי, מירי מסיקה, משה פרץ וגידי גוב. בגדול, שיפוט מאכזב מהתחלה שגרם להעפת כמה כשרונות גדולים מהתכנית בגלל סיבות פרוזאיות כמו משהו בסגנון: 'הוא שר נהדר, אבל איכשהו המראה שלו לא נכון לבמה'. הרבה זכויות שמורות בעניין הזה למירי מסיקה. בקיצור, ריקי גל חסרה שם.. כנראה שגם בקשת חשבו כך, לכן צירפו לחבר השופטים ועדה מקצועית שתקח חלק בדירוג זמרי הנבחרת.

נבחרת העשור של כוכב נולד תנדוד במסע הופעותיה בין קיבוץ בית השיטה, אשקלון, עכו, בת ים ואתרים נוספים ברחבי הארץ. שתי התכניות הראשונות, השבוע, בבית השיטה .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן