Skip to content

הוועדה למינוי שופטים בחרה ארבעה מועמדים לבית המשפט העליון

הסערה שפוקדת את הקהילייה המשפטית פסחה כפי הנראה על הוועדה למינוי שופטים. ארבעה שופטים ראויים, ביניהם גם נועם סולברג. למרות הנבואות השחורות שהושמעו במהלך השבוע האחרון, בחרה היום (ששי) הוועדה למינוי שופטים ארבעה מועמדים לבית המשפט העליון. השופטים הם : נועם סולברג, צבי זילברטל, אורי שהם ופרופ' דפנה ברק-ארז . הם צפויים להצטרף לבית המשפט […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מועמדת לעליון

הסערה שפוקדת את הקהילייה המשפטית פסחה כפי הנראה על הוועדה למינוי שופטים. ארבעה שופטים ראויים, ביניהם גם נועם סולברג.

למרות הנבואות השחורות שהושמעו במהלך השבוע האחרון, בחרה היום (ששי) הוועדה למינוי שופטים ארבעה מועמדים לבית המשפט העליון.

השופטים הם : נועם סולברג, צבי זילברטל, אורי שהם ופרופ' דפנה ברק-ארז . הם צפויים להצטרף לבית המשפט העליון בחודשים הקרובים.

השופטים סולברג וזילברטל צפויים להתמנות בשלב הראשון. השופט אורי שהם ייכנס לתפקיד לאחר פרישתה של כבוד הנשיאה דורית ביניש, בסוף פברואר, וברק-ארז עם פרישתו של המשנה לנשיאות בית המשפט, השופט אליעזר ריבלין, בחודש מאי.

הקולות המתנגדים למינויו של השופט נועם סולברג חוששים כי משום גילו הצעיר, יתמנה בעתיד לנשיא בית המשפט העליון. זאת בהנחה שעקרון הסיניוריטי ימשיך להתקיים ..

הבחירות של כל המועמדים היו פה אחד, מלבד סולברג, שזכה בתמיכת שמונה מתוך תשעת חברי הוועדה. מי שנמנע ממינויו של סולברג הוא נציג לשכת עורכי הדין, עורך הדין חאלד זועבי.

הבוקר, התראיין ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי בגלי צה"ל ולא הסכים להתנבא בנוגע לכישלון ישיבת הוועדה למינוי שופטים שהייתה צפויה בצהרים. אכן, המינויים עברו בלי דרמה מיוחדת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן