Skip to content

פורסם תיעוד של החשוד בביצוע הפיגוע בבורגס

סרטון אבטחה מתעד את החשוד בביצוע הפיגוע בבורגס. מנכ"ל מד"א מוסר כי הפצועים מועברים במטוס צבאי לבתי החולים בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על פי דיווחים אחרונים מעריכה ממשלת בולגריה, כי מטען החבלה שהתפוצץ באוטובוס בבורגס נישא על ידי מחבל מתאבד. הטלוויזיה הבולגרית הציגה סרטון מצלמת אבטחה ובה החשוד במעשה.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין הודיע: "לאחר פעילות שנמשכה כל הלילה, במסגרתה העריכו צוותי מגן דוד אדום ורופאים מהמרכז הרפואי תל אביב את מצב הפצועים, תיאמו עם הצוותים הרפואיים המקומיים, וחברו לרופאי צה"ל וגורמי משרד הבריאות, בשעה 8:00 החל מבצע הורדת הפצועים לשיירת אמבולנסים ומיניבוסים שהמתינה בפתח בית החולים המרכזי בבורגס. צוותי מגן דוד, בסיוע מתנדבי הצלב האדום הבולגרי, הורידו את הנפגעים בעזרת כיסאות ייעודיים ומיטות אל כלי הרכב הממתינים, ותיאמו את יעדי הפינוי עם הנפגעים ומשרד הבריאות בארץ.

השיירה המרשימה של אמבולנסים ומיניבוסים, בליווי משטרתי צמוד, עזבה את בית החולים בדרכה לשדה התעופה בבורגס, לא לפני שהענקנו דגלון מד"א, כאות הוקרה על שיתוף הפעולה והסיוע, למנהל ביה"ח המקומי BURGAS HOSPITAL. בשעה זו הפצועים מועלים למטוס צבאי שיטיס אותם לארץ, שם ימתינו להם כשלושים אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, שיפנו את הפצועים לבתי החולים השונים ברחבי הארץ."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן