Skip to content

נס בקולורדו: האם נאבקת על חייה – והעובר שברחמה עודנו חי

אשלי מוזר, אמה של ואוניקה בת השש, נפגעה קשה מאוד מכדורים שפגעו בבינה ובצווארה - אבל העובר שברחמה עודנו מוסיף לחיות ולתפקד. משפחתה: זהו נס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ורוניקה מוזר-סאליבן ברגע של אושר, זמן קצר לפני שנרצחה בקולנוע באורורה (מקור תמונה: משפחת מוזר-סאליבן)

הטבח שביצע החוקר המתבודד ג'יימס הולמס בצופי "באטמן" בעיירה אורורה שבקולורדו, הותיר את אמריקה המומה וכואבת. אבל מתוך כל אלה, צץ סיפורו של אירוע שיתכן שהוא בגדר נס ביולוגי כשלעצמו. אשלי מוזר (25), אמה של הקורבן הצעיר ביותר של הולמס,נאבקת על חייה – אבל העובר שברחמה עודנו חי.

מוזר עודנה מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ. שלושה מהכדורים שירה הולמס פגעו בגופה, וגרמו לה לפגיעות קשות ביותר – כדור אחד בבטנה, והשניים האחרים בגרונה.

אשלי היא גם אמה של ורוניקה מוזר-סאליבן בת השש, שנרצחה באולם הקולנוע על ידי הולמס. אמה של אשלי, יחד עם רופא, עוד הספיקה לספר לה על מותה של ורוניקה, טרם איבדה את הכרתה. אחיה של אשלי, רוברט, אמר: "אין לי מושג איך, אבל התינוק עדיין חי בגופה. אתמול אמרו לי שהיא איבדה אותו ועכשיו מתברר שהוא בסדר. זהו נס".

אביה של ורוניקה, איאן סאליבן (26), המתאבל על מות ביתו הקטנה, אמר בקול חנוק: "היא הילדה האחרונה שאותה אוהב אי פעם". "אני אב גאה ואני אוהב את החיים", כתב באתר הבית שלו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן