Skip to content

איירומקסיקו הזמינה מבואינג 100 מטוסים בהיקף של 10.8 מיליארד דולר

איירומקסיקו הזמינה מחברת בואינג 90 מטוסי 737MAX ו-10 מטוסי בואינג 787 "דרימליינר", בהיקף של 10.8 מיליארד דולר. צי המטוסים של חברת איירומקסיקו כולל רק מטוסי בואינג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

"ההזמנה זו מהווה את תוכנית ההשקעות הגדולה ביותר של חברת תעופה מקומית בהיסטוריה של מקסיקו וצעד חשוב למיצובה של איירומקסיקו כחברה גלובלית מובילה", אמר מנכ"ל איירומקסיקו, אנדרס קונסה, לאחר שהזמינה מבואינג 100 מטוסים בהיקף של 10.8 מיליארד דולר, "רכישה זו תאפשר לנו ליישם את תוכנית הצי שלנו לטווח בינוני וארוך ובעזרת השותפים שלנו  – בואינג וג'נרל אלקטריק – נוכל לשמור על מבנה צי גמיש ולצמוח על פי תנאי השוק".

מטוס של איירומקסיקו
מטוס של איירומקסיקו. העיסקה, צעד חשוב למיצובה של איירומקסיקו כחברה גלובלית מובילה

נשיא קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ריי קונר, אמר כי "מטוסי 737MAX ו-787 "דרימליינר", מעניקים נוחות ללא תחרות לנוסעים וחסכון בדלק לחברות התעופה ובכך מאפשרים לאיירומקסיקו להרחיב את צי מטוסיה, להשיק נתיבים חדשים ולשרת שווקים חדשים ורחוקים".

קבוצת איירומקסיקו, החברה האם של חברת איירומקסיקו, מפעילה את נמל המאסף (Hub) הראשי שלה בנמל התעופה הבינלאומי במקסיקו סיטי. ב-2011 הטיסה הקבוצה יותר מ-14 מיליון נוסעים, כשהיא מציעה יותר מ-600 טיסות ביום ליעדים שונים במקסיקו, ארה"ב, קנדה, מרכז ודרום אפריקה, אירופה ואסיה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן