Skip to content

הודעת תיקון והכחשה מטעמו של מר עמוס שוקן

בניגוד לפרסום, מר שוקן לא זרק את ענת קם לכלבים, ולא הפקיר את ברוך קרא והמקור שלו, עו"ד גלאט-ברקוביץ. מר שוקן, כבעל מניות ודירקטור, ולנוכח ההפרדה הברורה הקיימת, מזה שנים, בין המערכת העיתונאית למערכת העסקית בעיתון הארץ, אינו עוסק בפיקוח על עבודת הכתבים עם מקורותיהם, ואין זה מתפקידו לעסוק בכך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"בפרסום מיום 6.7.12, של מר טובי פולק, הועלו טענות כוזבות ביחס למר עמוס שוקן, המו"ל של עיתון הארץ.

בניגוד לפרסום, מר שוקן לא זרק את ענת קם לכלבים, ולא הפקיר את ברוך קרא והמקור שלו, עו"ד גלאט-ברקוביץ. מר שוקן, כבעל מניות ודירקטור, ולנוכח ההפרדה הברורה הקיימת, מזה שנים, בין המערכת העיתונאית למערכת העסקית בעיתון הארץ, אינו עוסק בפיקוח על עבודת הכתבים עם מקורותיהם, ואין זה מתפקידו לעסוק בכך, כך שהניסיון לייחס לו הפקרת מקורות לאחר ביצוע הפרסומים הינו מופרך מיסודו. מר שוקן תמך בברוך קרא, לכל אורך הדרך, ואף תמך בעו"ד גלאט ברקוביץ, במועד ההליכים הפליליים כנגדה, כשהציע לה, לפנים משורת הדין, סיוע כספי, אותו היא בחרה לדחות, כפי שנקבע בפסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, שדחה את תביעתה, וקבע כי עיתון הארץ לא התרשל בעניינה.

בניגוד לפרסום, מר שוקן לא השאיר עיתונאים בכירים שלו לשלם מכיסם דמי לשון הרע שתבע מהם עיתונאי אחר שלו. במקרה חריג, של עיתונאי אחד, אשר פגע בניהול ההגנה של תביעת לשון הרע, אשר מר שוקן נשא במימונה, מר שוקן לא היה מוכן לשאת בתשלום חלקו של אותו עיתונאי על פי פסק הדין.

בניגוד לפרסום, מר שוקן לא הכניס לעיתונות בישראל בכוח ובאלימות את החוזים האישיים, שכן כל ענין החוזים האישיים התבסס על רצון חופשי והסכמה מלאה מצד העיתונאים. בניגוד לפרסום, מר שוקן לא סגר את עיתון חדשות מבלי להניד עפעף, אלא הקדיש מאמצים רבים וממושכים, כולל השקעת הון עתק, כדי לאפשר את המשך פעילותו של עיתון חדשות, ונאלץ לסוגרו בצער, ובלית ברירה."

* * *

טובי פולק, העורך הראשי של מגפון וכותב המאמר, מביע את צערו על הפגיעה שנגרמה למר עמוס שוקן ומתנצל על עגמת הנפש שנגרמה לו, ככל שנגרמה.

 

2 Comments

  1. דני
    5 באוגוסט 2012 @ 9:19

    נראה ככה

  2. Tuco
    2 באוגוסט 2012 @ 17:42

    מה קרה? שוקן עשה שרירים? סתם לכם את הםה עם כמה עורכי דין?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן