Skip to content

דורון וייס מונה ליו"ר פעיל של דירקטוריון הרכבת

וייס, ששימש עד לאחרונה סגן ראש שירות הביטחון הכללי, יחליף את אורי יוגב, ששימש במשך כשנה וחצי כממלא מקום יו"ר דירקטוריון הרכבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התחבורה, ישראל כץ, החליט למנות את דורון וייס, ששימש עד לאחרונה סגן ראש שירות הביטחון הכללי (שב"כ), לתפקיד יו"ר פעיל של דירקטוריון חברת רכבת ישראל. וייס המשמש כיום חבר דירקטוריון ברכבת ישראל, יחליף את אורי יוגב, שכיהן במשך השנה וחצי שחלפו בתור ממלא מקום יו"ר הדירקטוריון.

אורי יוגב, היו"ר היוצא (צילום: Nuritall)

השר כץ הודה ליוגב על חלקו בקידום הרפורמות החשובות שמוביל משרד התחבורה ברכבת, וציין כי לנוכח האתגרים הגדולים הניצבים בפני הרכבת נדרש כיום יו"ר פעיל, בהיקף מלא, שיסייע לה להשיג את כל יעדיה. "אני משוכנע כי שיתוף פעולה בין יו"ר הדירקטוריון החדש למנכ"ל הרכבת יאפשר לחברת הרכבת להמשיך את תנופת הפיתוח חסרת התקדים ולשנות מהיסוד את רמת השירות והבטיחות שלה," אמר כץ.

וייס, שעבד במשך 34 שנים בשב"כ, מהן עשר שנים במטה הארגון, מילא שורה ארוכה של תפקידים מבצעיים וניהוליים, בהם: ראש אגף תכנון, ראש אגף משאבי אנוש וראש מרחב צפון. הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר ראשון מטעם אוניברסיטת בר אילן.

במסגרת תפקידו בדירקטוריון חברת הרכבת היה וייס מעורב ברפורמת הבטיחות והשירות של הרכבת, שנועדה להעמיד אותה בשורה אחת עם הרכבות במתקדמות שבמדינות העולם. כמו כן גיבש תוכנית ביטחון חדשה, שחסכה לחברה כ-30 מיליון שקל בשנה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן