Skip to content

תנ"צ ניסים אדרי לא יועמד לדין פלילי אבל יוצא היום לחופשה כפויה

במח"ש הודיעו כי אין מקום להעמיד את אדרי לדין פלילי אלא לדין משמעתי. דנינו: אדרי יצא לחופשה עד לקבלת החלטה של ועדת משמעת בעניינו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, החליט היום (חמישי), להוציא את תת ניצב ניסים אדרי, מפקד מרחב ציון בירושלים, לחופשה כפויה, עד קבלת המלצותיה של מחלקת משמעת בעניינו. דנינו הודיע, כי החליט כך לאחר קבלת ההמלצה של המחלקה לחקירות שוטרים שלא להעמיד את אדרי לדין פלילי אלא לדין משמעתי.

אדרי חשוד, כי הובאה לידיעתו, באמצעות קצין אחר, פקוד שלו, תלונה על מעשה מגונה שבוצע לכאורה על ידי מפקד המחוז, ניצב ניסו שחם, בשוטרת במרחב עליו הוא מופקד, והעדיף לא לדווח ולא לעשות דבר בנדון. מחקירת מח"ש עולה, כי אדרי הכחיש לאורך חקירתו כי התלונה הובאה לידיעתו ודבק בהכחשתו לאורך רוב שלבי החקירה. רק לקראת סיומה של החקירה, לאחר שעומת עם הקצין שהעביר לו את המידע, הודה שאכן קיבל ממנו דיווח על התלונה, ובה לא טיפל.

עורך דינו של אדרי, ציון אמיר, הגיב היום: "יש לברך על העבודה המהירה והיסודית של המחלקה לחקירות שוטרים, שהגיעה למסקנה שלא דבק רבב ממשי בהתנהלותו של תנ"צ אדרי". במח"ש נימקו את ההחלטה להסתפק בדין משמעתי בכך, שאף שקיימת חובת דיווח במקרים מסוג זה, את החשדות שמע תנ"צ אדרי בדרך אגב, בשיחה אקראית עם גורם שלישי, סנ"צ דודי חיון, מפקד תחנת שלם. לדעת חוקרי מח"ש, מצב זה שונה מתרחיש אחר, שבמסגרתו היה אדרי מונע מהמתלוננת להעביר את תלונתה. התנהגותו של הקצין הבכיר, הימנעותו מלהעביר תלונה שדווחה לו לבירור ולטיפול, כמתחייב וכמצופה בנסיבות העניין, והתנהלותו בחקירת מח"ש, מבססים חשד לכאורה לביצוע מספר עבירות משמעת," קבעו במח"ש.

1 Comment

  1. Tuco
    2 באוגוסט 2012 @ 17:36

    דנינו ואדרי משחקים בניסו
    אדרי מתכופף, ודנינו מכניס לו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן